A DS4 alapjait szolgáltató „alapautó”, ahogy egy nagy szériában gyártott kocsihoz illik, sokkal praktikusabb, mint a formatervezői kreativitást igazoló dizájnmodell – igaz, a C4 formája is kifejezetten szép.
A DS4 alapjait szolgáltató „alapautó”, ahogy egy nagy szériában gyártott kocsihoz illik, sokkal praktikusabb, mint a formatervezői kreativitást igazoló dizájnmodell – igaz, a C4 formája is kifejezetten szép.
Elsősorban árával hódíthatja vevőit a Citroen C4 Picasso legkisebb, 1,6 literes benzines erőforrással szerelt változata. Ezzel ugyanis kissé gyenge az autó és a fogyasztás sem annyira alacsony, mint várnánk.
Egész sor olyan tulajdonsága van a 2010-es C3-asnak, amelyet úgy lehetne illetni: „egészen”. Ilyen az egészen rendben levő minőség, a kezelhetőség, a helykínálat, a komfort és még az ár is. Az egyik kedvencünk a kategóriában. De milyen is valójában?
A Renault nagy kupéja olyan dögös, hogy nem lehet feltűnés-mentesen közlekedni vele. Ugyanakkor olyan, mint a töltött cukorka: ami az ízét adja, az nem látható, csak érezhető.
A külsővel eddig sem volt gond. A Hyundai Veloster már akkor feltűnést keltett, amikor show-autóként először leleplezték, és már a gyengécske szívómotoros változat is kisebb turistacsoportokat vonzott egy-egy tankolás alkalmával. De a turbó változat végre azzal a tartalommal töltötte fel az egyedi formát, amire vártunk.