A Ferrari vezetősége megerősítette, hogy továbbra is az átlagnál gyakrabban dobnak piacra új modelleket. A konkurencia és az új vásárlók miatt van szükség erre.
A Ferrari csupán négy évvel a 488 GTB piacra dobása után már be is mutatta az utódot. Ez az F8 Tributo, melynek a belépő szintű változata is erősebb, mint a 488 Pista volt. Na de miért nem vártak többet a generációváltással?
Erre a Ferrari igazgatósági tagja, Dieter Knechtel adta meg a választ egy interjúban. Knechtel ugyanis elárulta, hogy ha megnézzük a konkurenciát, például a McLaren-t, ők sem várnak többet négy évnél egy-egy új generáció piacra dobásával. Kihangsúlyozta azt is, hogy ugyan fontos a többi márka megfigyelése, még sem ez vezetett oda, hogy a Ferrari is átállt a rövid modellciklusokra.
Az igazi ok, hogy a gyakori cserével a felmérések alapján sokkal több embert lehet elérni és új vásárlókat is meg lehet szerezni rövidebb idő alatt. Akinek például a 488 nem tetszett, az az F8 Tributo-nál új esélyt kap már most arra, hogy belépjen a patinás márka tulajdonosi klubjába.