A csődből kínai segítséggel megmentett Fisker Karma új néven kezd új életet, és ezzel együtt ismét tervbe vették az egy mérettel kisebb Atlantic gyártását is.
Henrik Fisker formatervező és autógyáros nagy álmát váltotta valóra, amikor elkészült a Fisker Karma, ám a konnektoros hibrid sportlimuzin eladásai nem alakultak úgy, ahogyan várták, néhány éven belül csődbe vitték a céget. Most kínai segítséggel mentették meg azt, ami maradt belőle, és új néven kezdenek új életet. A Karma a típusnév helyett a márkanév lesz, a máig lenyűgöző formájú limuzin pedig Revero néven kerülhet gyártásba, akár már az idén.
A kínai Wanxiang tulajdonába tartozó cég szeptember 8-án mutatja be a Karma Revero sorozatgyártásra kész változatát, a termelést Kaliforniában indítanák meg. Közben pedig már tervezik az eggyel kisebb modell bevezetését is. 2012-ben még Fisker Atlantic néven mutatták be azt a tanulmányautót, amelyet végül a kínaiak válthatnak valóra, és amelynek a gyártását is Kínába helyeznék. A 375 millió dolláros beruházással tervezett üzem kapacitása évi 50 ezer autó lenne, amiből 37 ezret tenne ki az Atlantic. A két típus a Tesla erős ellenfele lehetne: a Revero a Model S, az Atlantic pedig a Model 3 konkurenseként érkezhetne egyelőre az amerikai és a kínai piacra.