Megkezdte a különös formájú homokfutó, a Sand Racer gyártását a Zarooq. Az 520 lóerős szörnyetegre eddig három elő-rendelés érkezett.
Az Egyesült Arab Emirátusban bejegyzett Zarooq Motorsport debütáló alkotása a Sand Racer. A kézi gyártású, egyelőre mindössze tizenöt példányos sorozatra tervezett jármű az eredeti tervek szerint egy V6-os, 3,5 literes erőforrást kapott volna, amely alapesetben 309 lóerős teljesítményt ad le, de a kihegyezett csúcsváltozat 508 lóerősre volt tervezve. De a vásárlói igényekre hivatkozva végül kizárólag a General Motors 6,2 literes, 520 lóerős erőforrását építik be az autóba. Ezzel aztán különösen jó menetteljesítményekre lehet képes a rendkívül könnyű, 1,3 tonnás súlyú homokfutó, amely a sivatagi körülményekhez igazított különleges futóművet is kapott. A csővázas szerkezetű, karbonszálas karosszériaelemekkel készülő Sand Racer indulóára 100 ezer euró körül van, de ez a jövőben csökkenhet, hiszen a Zarooq nagyobb sorozatú gyártást is el tud képzelni. Sőt, terveznek egy tisztán elektromos meghajtású változatot is belőle, és akár egy hosszabb tengelytávolságú, magasabb felszereltségű négyüléses verzió is készülhet a jövőben, ha kellő igény mutatkozik az autóra.