Igencsak meglepődött pár újdonsült Jaguar tulajdonos, amikor megkapta az új E-Pace modelljét. A megrendelt extrák egy része ugyanis egy gyártói hiba miatt nem került bele néhány példányba.
Egyszerre örült és bosszankodott néhány új Jaguar E-Pace tulaj a napokban, ugyanis végre megérkezett az új járgányuk, ám sajnos azt kellett tapasztalniuk, hogy pár megrendelt extrát nem kaptak meg. Ezt a legtöbben már jelezték is a gyártónak, akik belátták, hogy hibázott a gyár, a Connect Pro Pack modult nem építették be a szóban forgó példányokba.
Mit lehet tenni? Gondolnánk, hogy alap esetben visszahívják az autókat, ingyen javítják a hibát, majd mindenki boldogan folytatja a saját kis életútját. Csak hogy a Jaguar bejelentette, hogy a hibát nem tudja orvosolni, inkább fizet 600 dollár (körülbelül 160 ezer forint) kártérítést minden érintettnek.
600 dollár? Azért ezt bátran nevezhetjük nevetséges összegnek egy olyan hibáért, mely miatt a vásárló nem kap például okostelefon támogatást és navigációs rendszert az új autójához, pedig kifejezetten kérte és megrendelte azt.
Persze, a kártérítést nem kötelező a károsultnak elfogadnia és jó eséllyel kérheti a cserét vagy komplett visszavásárlást, hiszen így nem azt a terméket kapta meg, amiért fizetett.