Az Opel Astra ráncfelvarrása főként azért érdekes, mert egy olyan autóról van szó, mely piacra dobásakor még GM termék volt, most viszont menet közben PSA járgányt csináltak belőle.
Ebből persze kívül alig észrevehető valami. Jó, picit átrajzolták a lökhárító alját, a hűtőrácson pedig szárnyakat kapott az Opel embléma, ám ezen kívül nem változott semmi.
A konszern váltás a motorháztető alatt viszont komoly mértékben érhető tetten. Most érkeztek meg ugyanis az Astra palettájára a PSA eredetű motorok az 1,2 literes háromhengeres benzines és az 1,5 literes dízel személyében. A benzines 110, 135 és 145 lóerős kivitelben kapható, viszont a kilencsebességes automata váltó csak a legerősebbhez jár. A gázolajos egység 105 és 122 lóerős teljesítmény szinttel vált rendelhetővé.
Az utastéren is modernizáltak a gyáriak, mostantól például részben digitális a műszeregység, illetve új az infotainment rendszer kijelzője is. Mindezek mellett az Astra egy előre néző kamerát is kapott, mely nem csak a táblákat, hanem az úton haladó járműveket is felismeri.