A Porsche pénzügyi igazgatója tért ki arra egy interjúban, hogy manapság már egy autógyártónak muszáj az autógyártáson túl is kezdenie valamit magával, különben halálra van ítélve.
Az autózás történetében talán még sosem történt olyan mértékű átalakulás, amit napjainkban élünk át. Változnak a vásárlói szokások, az ipar kezét pedig többszörösen megkötik az évente szigorodó szabályozások. Ebben a helyzetben nehéz előre tervezni még a legkomolyabb gyártók szerint is, mások szerint pedig nemes egyszerűséggel nincs más lehetőség, mint az autógyártáson túl is tevékenykedni. Ez utóbbi lehetőséget látja járhatónak a Porsche is, Lutz Meschke pénzügyi igazgató szerint.
„A városokban alapvetően le akarják redukálni az autók számát, az emberek pedig egyre nyitottabbak a közösségi közlekedésre. Ebből nekünk nem lesz profitunk, így egyetlen lehetőségünk van: más márkákba és lehetőségekbe fektetni, akár a közlekedés területén is.”- hangzott el az Autocar-al folytatott beszélgetésben.
Egyelőre konkrétumot nem árultak el arról, hogy merre terjeszkedik tovább a cég, de az elmondottak alapján ez már egy új elfogadott üzleti modell, azaz a jövőben nem csak autókon találkozhatunk majd Porsche jelöléssel.