Villanyosítás ide vagy oda, a Bugatti vezérigazgatója nem mond le a brutális W16-os motorról. Az emissziós szabályozást a VW elektromos modelljeivel vészelhetik át.
A Bugatti vezérigazgatója, Stephan Winkelmann beszélt egy interjúban a márka jövőjéről. Érthető módon a legtöbb kérdés az elektromos átállásra tért ki, ám Winkellmann hamar egyértelműsítette a helyzetet: a Bugatti még legalább tíz évig megmarad a W16-os négyturbós benzines szörnyetegeknél, mint elsődleges erőforrás.
A döntés furcsának tűnik, hiszen gondolhatnánk, ilyen motorokkal szinte öngyilkosság nekivágni az emissziós szabályozásokkal fojtogatott európai piacnak. Csak hogy a Bugatti a Volkswagen család tagja, tehát a paletta átlag érdekében simán összevonhatja saját kínálatát egy másik márkáéval, például éppen a zéró emisszióra berendezkedő Volkswagenével.
Az igazgató azt is hozzátette, hogy a benzinfaló szörnyetegek eltávolításával a vásárlókat is elvesztenék, hiszen aki ennyi pénz kifizet egy Bugattira, az az élvezeti értéket és a befektetési lehetőséget keresi benne. És bizony jelenleg az elektromos autók nem számítanak jó befektetésnek, hiszen egyre több van belőlük, míg a belsőégésű motorok szépen lassan kopnak ki a piacról.