Íme az új Renault Traffic, amiből már nem lesz dízel

A jövő év végére várható a Trafic E-Tech Electric érkezése, amely a gyártó szerint a hosszú távra szánt elektromos kishaszonjárművek között is új szintet képviselhet.

Erős villanyhajtás, nagy hatótáv

Az új Trafic E-Tech Electricet egy 201 lóerős, 345 Nm nyomatékú villanymotor hajtja, amelyhez kétféle akkumulátoropció társul:

  • Hosszú hatótávú kivitel: NMC-akkumulátorral, akár 450 km WLTP-hatótávval

  • Városi verzió: LFP-akkumulátorral, körülbelül 350 km-es hatótávval

A 800 voltos rendszernek köszönhetően az akkumulátor 15%-ról 80%-ra mindössze kb. 20 perc alatt feltölthető, ami kifejezetten versenyképes adat a kategóriában. A modell támogatja a V2L és V2G funkciókat is, így akár munkaeszközök vagy kisebb gépek áramellátására is alkalmas.

Praktikus méretek, sokféle kivitel

A Trafic E-Tech Electric kétféle hosszúságban (L1 és L2) lesz elérhető, legfeljebb 5,8 m³ raktérfogattal. A mindössze 1,9 méteres magasság nagy előny a városi használatnál, hiszen a legtöbb mélygarázsba gond nélkül behajthat.

A modell a Renault sandouville-i gyárában készül, ugyanazon a gyártósoron, mint a belső égésű Trafic változatok, ami a gyártó szerint biztosítja az állandó minőséget és a stabil alkatrészellátást.

Modern külső, kényelmes utastér

Külső megjelenésében a Trafic E-Tech Electric a jól ismert Trafic-vonalakat viszi tovább, de hangsúlyos, elektromos identitást sugalló részletekkel: új, fényes Renault-emblémával, karakteres fényvezetőkkel és letisztult első lökhárítóval.