Bemutatta a Cadenza új generációját a Kia, a hathengeres motorral szerelt sportos limuzin az Optima nagyobb testvére lehetne, de nálunk nem forgalmazzák.
Dél-Koreában és az Egyesült Államokban néhány olyan modellt is forgalmaz a Kia, amelyek Európában teljesen ismeretlenek. Az egyik ilyen a Cadenza, amelynek legújabb generációja K7 néven mutatkozott be Koreában. A felsőkategóriás modellsorozat az Opirus utódja, amelynek európai importjával megpróbálkoztak ugyan, de a Mercedes-Benz E-osztály gyenge másolatának tűnő fényszóróival és hűtőmaszkjával nálunk gyorsan megbukott a típus. A Cadenza azonban több eséllyel indulhatna, ugyanis egészen tetszetős formavilágú. Az előző generációja öt évvel ezelőtt mutatkozott be, és két éve esett át ráncfelvarráson, most pedig máris itt a vadonatúj modell. A formavilág az előd továbbgondolásával született, a mai divatnak megfelelően élesebb vonalakkal alkották meg a karosszériáját. A Kia kínálatában az Optima és a Quoris közötti helyet elfoglaló Cadenza műszaki adatai egyelőre nem derültek ki, de a hírek szerint az elődben is dolgozó 3,3 literes V6-os benzinmotor újonnan kifejlesztett turbófeltöltésű változatát kapná a modell 370 lóerős teljesítménnyel.