Kissé különös módon, a Snapchaten jelentetett meg néhány képet a Volvo azokról a tanulmányautókról, amelyeket a jövő héten mutat majd be hivatalosan. Bár nem erősítették meg, alighanem a következő generációs 40-es sorozat tagjainak részleteivel csigázza az érdeklődést a gyártó.
Két új tanulmányautót is bemutat a jövő héten a Volvo. A márka némileg újszerű módon, a Snapchatet tett közzé három részlet-képet az újdonságokról. Bár a cég illetékesei nem erősítették meg, alighanem az új 40-es széria előfutárainak képeit láthatjuk. Sok minden persze nem derül ki belőlük, de annyi bizonyosnak látszik, hogy a leendő újdonságokon is tetten érhetők a Volvo „Thor Kalapcsáa” néven jelzett formavilág-irányvonalának nyomai, a LED-es nappali menetfények és a hamisítatlan skandináv dizájnvilágnak megfelelő letisztult, de markáns formák. Az új 40-es sorozat a skandináv márkát birtokló kínai Geely legújabb, CMA-platformján alapszik, amelyet a Volvóval közösen fejlesztettek, és más prémium-modelleknél is felhasználnak majd. Kiderül a képekből illetve a képek közzétételének módjából az is, hogy a Volvo egyértelműen a fiatalabb vásárlókat kívánja megcélozni. Erre nem csak az utal, hogy éppen a jellemzően a fiatalabb generációk által használt Snapcheten tették közzé a képeket, hanem az egyiken megjelenő rajzfigura és a szöveg „Ez nem az apád Volvója” is ezt jelzi.