Jenson Button három másik lelkes szakival karöltve újra életre kelti az egykor nagy nevű Radford márkát. Már körvonalazódik, hogy mire számíthatnak a vásárlók, azaz melyik klasszikus modellt ültetik modern környezetbe elsőként a srácok!
A Radford, mint karosszériaépítő műhely, nem újkeletű dolog. 1948-ban alapította meg Harold Radford, majd az 50-es évek elején már egy Bentley átirattal ismerkedhetett meg a nagyérdemű. Az angol mester később nem félt hozzányúlni Aston Martinokhoz sem, de nem elhanyagolható, hogy Radford keze munkáját dicséri a Ford GT40 prototípus egyedi üvegszálas karosszériája is. Mindezek mellett az ő cégének köszönhetően kezdett el nagymértékben terjedni a „hatchback” karosszéria megoldás és a hátrafelé fordított leghátsó üléssor elrendezés is.
A megannyi innováció sajnos nem volt elég ahhoz, hogy a cég érdemben fennmaradjon, de szerencsére Jenson Button, a Forma 1 ikonikus alakja meglátta benne a lehetőséget és Ant Anstead, Mark Stubbs formatervező és Roger Behle ügyvéd és rockzenész segítségével új életet lehel a legendás elnevezésbe.
Most már az is kiderült, hogy az első újkori Radford modell egy igazi klasszikus, az 1969-es Lotus Type 62 modern átirata lesz, természetesen limitált példányszámban megvalósítva. A technikai részletekbe egyelőre nem mentek bele az érintettek, csupán annyit árultak el, hogy a modern Lotus technológia felel majd az autó működéséért.
A jelenlegi helyzetben ez akár elektromos hajtást is jelenthet, de Jenson Button nyilatkozata egész más sejtet: „Amennyire lehet analóg lesz és megnyerő, de a Radford nevéhez méltó finomításokkal. Olyan lesz vezetni, mint semmi mást. Azt a tisztaságot jelenti majd, ami ma már kezd kiveszni az autóiparból. Személyesen gondoskodom róla, hogy egy olyan vezető központú autót hozunk létre, mely minden porcikájában magában hordozza a klasszikus Lotus DNS-eket!”