A Renault bemutatta az Espace 2020-as modellévtől érvényes frissítését. A legmagasabb felszereltség, az Initiale Paris esetében a legészrevehetőbb a változás.
A modellciklus közepén megkapta a kötelező ráncfelvarrást a Renault Espace is. A francia egyterűn eszközölt változások fontosak, ám nem annyira látványosak.
Itt van például az új LED Matrix fényszóró adaptív funkciókkal, illetve új rajzolatot kapott a LED csík a hátsó lámpákban is. Enyhén megváltozott a lökhárító alja is, a legmagasabb Initiale Paris felszereltség esetében pedig a hűtőmaszk teteje és a felni is új dizájnt kapott.
Ugyancsak ennél a felszereltségi szintnél változott meg leginkább a belső tér is, hiszen új nappa bőrözés került be a választható extrák közé, illetve mostantól laminált oldalablakokat kapnak az Initiale Paris vásárlói a csendesebb utazási élmény érdekében. Felmerülhet a kérdés, hogy frissítéskor miért a legmagasabb felszereltségi szint csiszolgatására koncentrálnak a gyáriak, ahelyett, hogy az elérhetőbb belépő szintet csinosítanák hangsúlyosabban? Először is az alap változatok is sokat fejlődtek, például most már alapáras a méretes panoráma tető, illetve új tároló rekesz jelent meg a középkonzolban, másodszor pedig az eddigi Espace eladások 60 százalékát az Initiale Paris kivitel tette ki, azaz a vásárlók döntő többsége nem filléreskedik, ha ezt a modellt szeretné a garázsában látni.
A motorpaletta mindezek mellett nem újult meg, viszont az aktív balesetmegelőző rendszer szintet lépett. Mostantól ugyanis az ezzel felszerelt példányok már 2-es szintű önvezető funkcióval rendelkeznek, azaz képesek sávot tartani, önállóan fékezni és gázt adni, illetve maguktól parkolni.