A Tesla második negyedéves üzleti eredménye arra mutat rá, hogy ugyan egyre jobb eredményeket ér el az amerikai márka, ám még így is erősen veszteséges.
A Tesla második negyedéves üzleti eredménye arra mutat rá, hogy ugyan egyre jobb eredményeket ér el az amerikai márka, ám még így is erősen veszteséges.
A Seat az elektromos Mii után egy jóval komolyabb villanyossal is harcba száll a vásárlók kegyeiért. Az El-Born jövőre kerül a kereskedésekbe a VW ID.3 testvérmodelljeként.
A 2005-ben csődbe ment MG a nem régóta tartó feléledése után ismét kész arra, hogy Európa szerte hallasson magáról. A tulajdonos SAIC igazi villanyautós márkát csinál belőle.
Tokióban rendezik meg jövőre az olimpiai játékokat, így érthető, hogy a Toyota részt vesz a lebonyolításban. Egészen konkrétan új elektromos személyszállító járműveket fejlesztettek ki erre az alkalomra.
A Lotus hivatalosan is leleplezte az első elektromos autóját, mely nem csak a legerősebb, hanem egyben a leggyorsabban tölthető villanyos járgány a piacon.
A finnországi, főleg jeges pályákon megrendezésre kerülő Andros Trophy idén már elektromos autókkal is szórakoztatja a közönséget. Így történhetett, hogy versenyautó lett a Renault Zoe-ból is.
Csaknem nyolc évvel ezelőtt mutatták be először a Mini Rocketman tanulmányt, most pedig újra elővették, hogy be is fejezzék kínai támogatással.
Miután nem jött össze a Fiat-Renault szövetség, az FCA csoport saját maga fektet be egy szemmel látható összeget az új elektromos 500-as gyártásának előkészítésébe.
Újabb elektromos versenyszéria indul útjára az elkövetkező években. Az Extreme E a Formula-E-vel ellentétben nem az aszfalton, hanem inkább terepen próbálja bizonyítani, hogy az elektromos autók elterjedésével is lehet izgalmas versenyeket rendezni.
A beharangozó után hivatalosan is bemutatta a Bentley az EXP 100 GT tanulmányautót, mely a jövő technikáját mutatja be szigorúan környezet kímélő megoldásokkal.