
Amikor már azt gondoltuk volna, hogy több díjat nem lehet hozzá vágni az elektromos vadmacskához, akkor az élet gyorsan ránk cáfol. Megint kapott három elismerést a Jaguar I-Pace.
Amikor már azt gondoltuk volna, hogy több díjat nem lehet hozzá vágni az elektromos vadmacskához, akkor az élet gyorsan ránk cáfol. Megint kapott három elismerést a Jaguar I-Pace.
Az Audi messze a jövőbe tekint, és utód nélkül szünteti meg a TT és R8-sorozatot. A jövő az elektromosságé és az autonóm vezetésé.
Hivatalosan még nem lehetne álcázás nélkül látni az Opel Corsa új generációját, ám a gyári képek hamar kiszivárogtak, ráadásul nagyon jó minőségben.
A Citroen 19-19 a gyártó 100 éves múltja előtt tiszteleg, ám közben a jövő technikáját hivatott bemutatni. Itt az elektromos autó 800 kilométeres hatótávval.
A Hyundai-Kia nem kevés euróval támogatja az erős elektromos sportkocsijaival elhíresült horvát Rimac céget, cserébe természetesen saját modellt szeretne ebben a szegmensben.
A Mercedes a Genfi Autószalonon mutatta be EQV Concept néven a V-osztály elektromos változatát, most pedig Spanyolországban közúton is kipróbálták. Jön a széria változat is.
Még csak tegnap indította el a Volkswagen az ID.3 előrendelését elősegítő honlapot, máris 10 ezer előjegyzést sikerült regisztrálni. Azért csak ennyit, mert a honlap nem bírta a rohamot.
A Range Rover vezetősége még nem látja elérkezettnek az időt, hogy piacra dobják a teljesen elektromos Evoque variánst. Hibrid viszont még idén lesz.
Egy Tesla Model 3 tulajdonos fedezte fel elsőként az egyik eddig nem ismert gyári fejlesztést. Miután meghibásodott az autó, nemes egyszerűséggel alkatrészt rendelt magának.
A Genfi Autószalonon látott Honda Urban EV koncepció lassan széria érett lesz. Legalábbis ezt bizonyítja, hogy már megvan a hivatalos elnevezés is, amivel a kereskedésekbe kerül a kis városi elektromos.