
Nem aprózza el a paletta megújítását a Hyundai, csak az SUV kategóriában 12 új vagy alapjaiban megújult modellel jelentkezik jövőre. Néhány újdonságra lehet már következtetni, de a legtöbb jelenleg még homályba burkolózik.
Nem aprózza el a paletta megújítását a Hyundai, csak az SUV kategóriában 12 új vagy alapjaiban megújult modellel jelentkezik jövőre. Néhány újdonságra lehet már következtetni, de a legtöbb jelenleg még homályba burkolózik.
Már csak tégabb értelemben véve hetek kérdése, hogy megtörténjen az autóipar egyik legnagyobb egyesülése, amivel egy cégóriás alatt folytatja működését a PSA és az FCA csoport. Most a Stellantis végleges logóját mutatták be az illetékesek.
Norvégia a világ legbefogadóbb piaca, ha elektromos autókról van szó. Ennek fényében nem is csoda, hogy a Porsche is megtalálta a számításait a skandináv országban az elektromos Taycan modelljével.
Bár sok autógyártó már kijelentette, hogy megállapodás nélküli Brexit esetén felhagynak az angliai gyártással, a Bentley továbbra is ragaszkodik a Crewe mellett már 80 éve működő üzeméhez.
Már évek óta folyik a Geely által új erőre kapott Lotus első szabadidő modelljének a fejlesztése, nagyon úgy tűnik, hogy még annyira nincs előrehaladott állapotban a projekt, hogy ne lehessen változtatni a hajtáson.
Az egykori Ferrari és Alfa Romeo mérnök által életre keltett Bizzarrini főleg a 60-as években élte fénykorát. Most viszont újra megjelenhetnek az olasz márka sportkocsijai az utakon az Aston Martin korábbi vezetőségének köszönhetően.
Az elektromos Taycan megjelenése óta foglalkoztatja a Porsche rajongókat, hogy vajon az elektromos jövő vár-e a 911-es szériára is. Most Oliver Blume, a márka vezérigazgatója árulta el, hogy mire is számíthatunk.
Bár technikai szinten a Yaris GR bemutatása után könnyű lenne sportosítani az emelt hasmagasságú Cross változatot is, egyelőre nem tervezi ezt meglépni a Toyota a jelek szerint.
Az elektromos modellek népszerűsítése okán egy újabb villanyos projektbe vágott a BMW. Itt a gyártó első elektromos repülőruhája, mellyel a bátrabbak akár 300 kilométeres óránkénti tempóval is repkedhetnek.
A Porsche vásárlói rétege bizony tartalmaz olyan embereket is, akik akár egy magánrepülőgépet is megengedhetnek maguknak. Ha már így van, akkor miért is ne lehetne egyforma a kocsi és a repülő dizájnja?