A Tesla alig tíz éve van jelen a piacon, ráadásul szélesebb rétegnek szánt autókat csak nyolc éve gyártanak. Ennek fényében gyönyörű eredmény az egymilliomodik amerikai villanyos legyártása.
A Tesla alig tíz éve van jelen a piacon, ráadásul szélesebb rétegnek szánt autókat csak nyolc éve gyártanak. Ennek fényében gyönyörű eredmény az egymilliomodik amerikai villanyos legyártása.
A Honda nagyon elszámolta magát az elektromos Clarity modellel Amerikában, így most le is szedték a palettáról. A hibrid és a hidrogénes variáns továbbra is megmarad.
A Lancia teljesen eltűnt a globális piacról az utóbbi években, egyedül Olaszországon belül maradt fent a márka. Ott is csak egyetlen modellt kínálnak, a most ráncfelvarráson átesett Y kisautót.
A Bentley leveszi a palettáról a gigantikus luxus szedánját. A márka vezetője szerint annyira bezuhantak az eladások, hogy nincs értelme tovább életben tartani a Mulsanne-t.
Szó sincs arról, hogy egy rossz modellt rakott volna a McLaren, csupán valaki úgy döntött, hogy a Csernobil témára húzza rá a 650S sportkocsit. Valamilyen szinten megkapó lett a végeredmény.
A Volvo kimondottan izgalmas évek elé néz, hiszen úgy tűnik, hogy az elektromos modellek terjedése mellett még az SUV paletta kupésításába is belevágnak a svédek.
A Hyundai luxus márkájaként működő Genesis megújította a G80-as szériát. A kupé jelleg megmaradt, viszont a körítés szemmel láthatóan változott meg.
A Volkswagen a Golf nyolcadik generációja után lerántotta a leplet a sportváltozatokról is. A bőség zavarával kell megküzdenie annak, aki választani akar.
A Hyundai osztrák képviselete engedett ki nemrég a netre egy videót, melyben feltűnt az i20 N profilja. A videó azóta eltűnt, de a kép már örökre megmarad.
Három újabb Mercedes modell is megkapja a németek konnektoros hibrid hajtásláncát. Az A- és a B-osztály mellett most már a CLA Coupe, a CLA Shooting Brake és a GLA is kérhető 250 e megjelöléssel.