
Az Aston Martin kimondottan rossz üzleti évet zárt, ami főként a kereslet visszaesése és a nem várt tőzsdemozgás miatt alakult ki. A nemsokára érkező DBX szabadidő modelltől várják a megváltást a gyáriak.
Az Aston Martin kimondottan rossz üzleti évet zárt, ami főként a kereslet visszaesése és a nem várt tőzsdemozgás miatt alakult ki. A nemsokára érkező DBX szabadidő modelltől várják a megváltást a gyáriak.
A Fiat a 2020-as évben mild hibrid variánsokkal enyhíti a paletta CO2 kibocsátását. Az új hajtásláncot az 500 és a Panda is megkapta.
A Tesla mindenre gondolt, amikor megalkotta az új generációs elektromos autókat! Vagy nem? Most utólag pótolnak egy kínos hiányosságot.
Erős évet zárt az újautó-piac kicsiny hazánkban, főleg az év végi hirtelen megugrásnak köszönhetően.
Az idei Consumer Electronic Show, vagy más néven CES egyik legmeglepőbb újdonságát a Sony mutatta be. A srácok ugyanis egy okos elektromos autóval rukkoltak elő.
Egy éven belül két kimondottan erős elektromos Audi is érkezik, ezzel egyben megkezdődik az RS paletta villanyosítása.
Kellően egyszerű és elegáns a Bosch új napellenzője, mely nem engedi, hogy elvakítson a nap, de nem is takar ki annyit a látómezőből, mint az eddigi megoldások.
Bár nem lehet panasz a legkisebb Toyota eladásaira, egyes információk szerint mégsem maradhat tovább jelenlegi formájában a palettán.
A német gyártó a napokban adta át az általa legyártott 250 ezredik elektromos autót, amely egy hófehér e-Golf volt. És még csak most következik a villanyos ID modellek korszaka.
A legtöbb gyártó a tanulmányautókon előszeretettel alkalmazza a digitális visszapillantókat, sőt páran már az utcai autókon is mutattak be ilyen megoldásokat. Az Aston Martin szerint ez még korai, egyelőre a hibrid megoldások lehetnek a legjobbak.