Manapság a nagy márkák szeretik összemérni magukat a kijelző méretek alapján. Most egy kínai gyártó igencsak magasra rakta azt a bizonyos lécet.
Manapság a nagy márkák szeretik összemérni magukat a kijelző méretek alapján. Most egy kínai gyártó igencsak magasra rakta azt a bizonyos lécet.
Az Audi vezetősége megerősítette, hogy a villanyosítás az RS palettát is érinteni fogja. Egyelőre viszont nincs szó tisztán elektromos modellekről, csupán a hibridek térnyerésére kell számítani.
A Mercedes koncepció járgánya a nagyon régi múltat vegyíti a jövő technológiájával. A Simplex az 1901-es Mercedes 35 PS előtt tiszteleg futurisztikus elektromos autóként.
A Fiat bővítette az 500X variánsok számát. Ezúttal a Sport felszereltség mutatkozott be, melynek vörös fényezése és csökkentett hasmagassága egyértelműen dinamikusabb megjelenést kölcsönöz a családi 500-asnak.
A Volkswagen a Frankfurti Autószalonon leleplezte az elektromos ID.3-at, ám úgy tűnik, hogy ez csak a kezdet. Már most kaptunk ígéretet egy erősebb és sportosabb R változatra.
A Mercedes vezetősége megerősítette, hogy a teljesítményorientált AMG palettában is meg fognak jelenni az elektromos modellek.
A Toyota bemutatta a Prius ráncfelvarrást, mely ebben az esetben inkább a belső okosságokra helyezte a hangsúlyt.
Ugyan a BMW bejelentette, hogy nem lesznek teljesítményorientált kombik a palettájában, azért az erős puttonyos bajorra vágyók nem maradnak autó nélkül. Az Alpina például egy 460 lóerős kivitellel jelent meg Frankfurtban.
A Mercedes a Frankfurti Autószalonon mutatta be az A-osztály és a B-osztály konnektoros hibrid változatát. Ezzel a németek már a kompakt szegmensben is megkezdték a villanyosítást.
Az Opel a Frankfurti Autószalonon mutatta be először élőben az Astra ráncfelvarrást. A külső alig módosult, a motorpaletta viszont alaposan megváltozott.