A Bentley fejlesztési igazgatója tényként közölte, hogy egyelőre szó sincs igazi sportkocsi fejlesztéséről, hiába voltak ilyen jellegű tanulmányaik a közelmúltban.
A Bentley fejlesztési igazgatója tényként közölte, hogy egyelőre szó sincs igazi sportkocsi fejlesztéséről, hiába voltak ilyen jellegű tanulmányaik a közelmúltban.
Kulcs, ami drágább egy luxusautónál is? Persze, hogy van ilyen. Az Awain Phantom névre keresztelt műremek például simán drágább, mint a névadó Rolls-Royce Phantom.
Alig három éve mutatkozott be, most pedig nem hogy frissítenék a gyáriak a Ka+ modellt, hanem leveszik a palettáról. A döntés nem meglepő.
Jean Philippe Imparato egy interjúban tért ki a sportos járgányok jövőjére. Szerinte ez a kategória a mai formájában pillanatok alatt el fog tűnni.
Ahogy várható volt, meg is érkezett az új 8-as BMW kabrió változata. Jól áll neki a fedél nélküliség.
Az Audi még bízik a dízelekben, legalábbis erre enged következtetni, hogy az európai piacon gázolajosként képviselteti magát a most érkező S6 és S7.
McLaren Senna egy új Lada Vesta áráért? Jól hangzik, de nem ez lesz életed biznisze. A szóban forgó Senna ugyanis 1:8-as méretarányú és csak távirányítóval vezethető.
Többször is halasztották a leleplezést, ám most végre úgy néz ki, hogy tényleg elkészül a Chevrolet Corvette nyolcadik generációja.
A Volkswagen nem elégedett meg azzal, hogy az ID.R elektromos versenyautó meghódította a Pikes Peak emelkedőjét és Goodwood legendás aszfaltját, a Nordschleife is kell nekik.
Egy lapos sportkocsi nem csak látványos, hanem simán átfér bizonyos sorompók és akadályok alatt. A meredek lehajtót viszont nem szeretik ezek az autók. Nagyon nem.