Lehet, hogy a jövő ezé a technológiáé, mégsem hisz a Porsche az önvezérlő autókban. Ők biztosan nem fejlesztenek ilyet.
Lehet, hogy a jövő ezé a technológiáé, mégsem hisz a Porsche az önvezérlő autókban. Ők biztosan nem fejlesztenek ilyet.
Ez gyorsan ment: a múlt héten mutatta be az Opel a GT Concept névű kis sportkocsi tanulmányát, de máris bejelentették, hogy biztosan nem kerül gyártásba a pofás kiskocsi. Az ok? Az Opel szerint nem érné meg. De biztosan így is a genfi szalon egyik sztárja lesz a kupé-koncepció.
Új néven vezeti be legnagyobb limuzinját a Cadillac, az öt méternél is hosszabb CT6-ban négy- és hathengeres motorokat találunk.
Újabb változatban mutatta be a kiskategóriás B-Max egyterűt a Ford, a kétszínű karosszériához gazdag felszereltség és minden eddiginél erősebb ezer köbcentis motor jár.
Közel hét évtized után véget ért a klasszikus Defender pályafutása, a Land Rover befejezte a legendás terepjáró gyártását, néhány éven belül számíthatunk az utódjára.
Európában kapták lencsevégre a Renault legújabb mini crossoverét, amely ha valóban kapható lesz nálunk, akkor Dacia márkanéven kerül forgalomba.
A szabadidő-terepjárókéra hasonlító külsőt kapott a Hyundai kisautója, az i20 Active megjelenésével egyszerre pedig az ezer köbcentis turbós motor is elérhetővé vált.
1886-ban nyújtotta be szabadalmi kérelmét saját fejlesztésű, gázmotoros hajtású járművére Carl Benz, ezzel hivatalosan is megszületett az első automobil.
Negyedszázada még futurisztikus koncepció volt, mára pedig több részlet is megvalósult a Futura névre keresztelt prototípusból, amelyet 1989-ben mutatott be a Volkswagen.
Nem tévedés, hamarosan eredeti specifikációja szerint kerülhet újra gyártásba a Vissza a jövőbe trilógia legendás autója, a DeLorean DMC-12.