Hibrid szuperautót mutatott be a Koenigsegg, az 1500 lóerős teljesítményre képes Regera pedig kevesebb, mint húsz másodperc alatt éri el a végsebességét, a 400 km/órát.
Hibrid szuperautót mutatott be a Koenigsegg, az 1500 lóerős teljesítményre képes Regera pedig kevesebb, mint húsz másodperc alatt éri el a végsebességét, a 400 km/órát.
Kisautó prototípusát állította ki a genfi autószalonon a Nissan, a Sway Concept formaterve pedig arra enged következtetni, hogy ilyen stílusú lesz a Micra utódja.
Osamu Suzuki is részt vett azon az eseményen, ahol hivatalosan is elkezdődött az új Suzuki Vitara sorozatgyártása. A modellt csak Esztergomban gyártják és innen exportálják a vállalat összes piacára.
Teljesen új modellel váltotta le középső családi egyterűjét a Volkswagen, a hétszemélyes új Touran már a hetes Golf modern műszaki alapjaira épül.
Bepillantást engedett a jövőjébe a Suzuki, a genfi autószalonon ugyanis olyan tanulmányautót leplezett le, amely egy Swiftnél nagyobb modell előzetesének számít.
Lélegzetelállító formájú sportkocsi tanulmányával jelentkezett a Bentley a genfi autószalonon. Az EXP 10 Speed 6 névre keresztelt prototípusból hamarosan szériagyártmány válhat.
Type R kivitelben is itt az új Civic, amely 310 lóerős motorjával a Honda eddigi legerősebb autója, és a kategória leggyorsabbja is egyben.
2015-ben az új Volkswagen Passat nyerte el az Év Autója díjat, a döntőbe elegáns prémiummodellek és ötletes francia típusok is kerültek.
Talán kevesen tudták, hogy a parancsnokinak nevezett 469-es UAZ még mindig gyártásban van. Az év végén különleges szériával búcsúzik a klasszikus terepjáró.
A méretcsökkentés a Kia kompakt modelljét is elérte, a népszerű cee’d nagyobbik szívómotorját kicsi, hatékony, háromhengeres turbómotorra cserélték.