Igaz, hogy már két hete kiszivárogtak az új Corsa gyári képei, a hivatalos leleplezés még csak most történt meg. Természetesen az elektromos kivitel is megerősítést nyert.
Hivatalosan is leleplezte az Opel az új Corsa generációt. Mondhatni, hogy nincs új a nap alatt, hiszen már tudtuk, hogy fog kinézni, az elektromos verzió bevezetése se volt kérdéses.
Most viszont sok érdekes információval lettünk gazdagabbak, főleg a Corsa-e kapcsán. Például hivatalosan is megerősítették a 330 kilométeres elektromos hatótávot, ami 30-al több, mint amit az azonos alapokra építkező DS3 Crossback e-tense tud felmutatni. A gyáriak a különbséget a kisebb homlokfallal és a kikönnyített karosszériával magyarázzák.
A menettulajdonságai is kiderültek az újdonságnak. A 136 elektromos lóerő kellő mozgékonyságot biztosít az elektromos francia-németnek, egészen pontosan 8,1 másodperces 100-as sprintről beszélhetünk. A végsebesség 150 kilométeres tempónál lett limitálva a hajtáslánc kímélése érdekében.
A töltési időt is sikerült elfogadható szintre csökkenteniük a gyáriaknak. A 100 kW-os gyorstöltő fél óra alatt 80 százalékra tölti fel az akkumulátorokat, sima otthoni aljzattal pedig egy éjszaka, azaz 8 óra alatt 100 százalékra lehet tölteni a teljesen lemerült csomagot.
A Corsa-e nem kap saját belső teret, azaz ugyanazt a németes formavilágot láthatjuk majd minden egyes Corsában motorizáltságtól függetlenül. Természetesen a váltó feliratait leszámítva. Itt érdemes megjegyezni, hogy az Opel nem támogatja az „egypedálos vezetés” koncepcióját, így ilyen nem lesz ebben a modellben. Ez annyit tesz, hogy a gázpedál felengedése nem jelenti azt, hogy meg is fog állni rövid időn belül az autó.
Fontos részlet még, hogy az elektromos Corsa alapára valamivel 9 millió forint fölött lesz, de természetesen a 1,5 millió forintos állami támogatás igényelhető erre az autóra is.