Fullback néven mutatta be új platós terepjáróját a Fiat, a többféle kabinnal és platóval készülő pick-up tulajdonképpen a Mitsubishi L200 átemblémázott változata.
Nem olyan régen mutatta meg az első képet új pick-up modelljéről a Fiat, a Toro névre keresztelt platós azonban most már biztosan csak a dél-amerikai piac kiváltsága marad. Az európai, közel-keleti és afrikai piacokon ugyanis egy másik modellt kínál majd a Fiat: a Fullback néven bemutatott újdonság tulajdonképpen nem más, mint az új Mitsubishi L200 átcímkézett változata. A Fiat ezzel új kategóriában veti meg a lábát, ahol ebben a térségben 675 ezer autó kelt el évente, ez a 3,5 tonnás haszonjárművek eladásainak közel negyedét teszi ki.
A Fullback a külső és belső megjelenésében alig különbözik a japán modelltől, és a műszaki felépítése is a Mitsubishiével egyezik meg. Az európai piacon egy új, 2,4 literes, négyhengeres turbódízel motorral szerelik, amely 150 vagy 180 lóerős változatban lesz kapható, a hatfokozatú kézi váltó helyett ötsebességes automatával is, amely sportfokozattal is rendelkezik. Közel-Keleten és Afrikában a Mitsubishi korábbi 2,5 literes, 110 és 178 lóerős dízelmotorjaival, valamint 2,4 literes, 132 lóerős benzinmotorjával, ötfokozatú kézi váltóval érhető el a modell.
A kategóriában elvárható szerint négyféle karosszériával rendelhető majd a Fiat Fullback: szimpla kabinnal, nyújtott kabinnal, dupla kabinnal és alvázas kivitelben, a hossza ettől függően 5,16 méter és 5,29 méter közötti, míg a plató hossza 2,27 és 1,52 méter között változik. A megengedett hasznos teherbírás akár 1100 kilogramm is lehet. A Fullback egyébként a rögbi egyik meghatározó játékosáról kapta a nevét, a védősor utolsó pozíciójáról, amely egyben támadó szerepet is betölt, nyilván ennek megfelelő szereplést várnak a modelltől a Fiatnál.