Az Aston Martin kalapot, vagyis inkább tetőt emel a nagyközönség előtt az idei Genfi Autószalonon. Premierjét ünnepli a Vantage Roadster.
Az Aston Martin kalapot, vagyis inkább tetőt emel a nagyközönség előtt az idei Genfi Autószalonon. Premierjét ünnepli a Vantage Roadster.
Aki egy picit is jártas az autózás világában, annak nem igazán ismeretlen a Geely neve. Ez az a kínai autóipari óriás, aki sorra vásárolja be magát a nagyobb európai márkába. Most az Aston Martinon a sor.
Az Aston Martin kimondottan rossz üzleti évet zárt, ami főként a kereslet visszaesése és a nem várt tőzsdemozgás miatt alakult ki. A nemsokára érkező DBX szabadidő modelltől várják a megváltást a gyáriak.
A legtöbb gyártó a tanulmányautókon előszeretettel alkalmazza a digitális visszapillantókat, sőt páran már az utcai autókon is mutattak be ilyen megoldásokat. Az Aston Martin szerint ez még korai, egyelőre a hibrid megoldások lehetnek a legjobbak.
Az Aston Martin az egyik legjobban jövedelmező piacon, Kínában rántotta le a leplet az első SUV modelljéről, a DBX-ről. Most láthatjuk először leplezetlenül, bár a fontosabb részletek már korábban kiderültek.
Már korábban beszámoltunk arról, hogy az Aston Martin és a Brough Superior közösen dob piacra egy motorkerékpárt, most viszont megérkeztek a fontosabb részletek is. Egy versenymotorról van szó elég limitált példányszámban.
Az Aston Martin két hét múlva leplezi le Pekingben az első SUV modelljét. A DBX még a Bentley Bentaygánál is drágább lesz.
Az Aston Martin is a Porsche hitvallása szerint gondolkodik, azaz nem csak az autózás világában képviselteti magát a jövőben. Egy hónap múlva mutatkozik be az első Aston kétkerekű.
Egy kimondottan Aston Martin modellek árverezésére tartott esten talált magának rekord áron új gazdát a James Bond Tűzgolyó filmben is használt DB5-ös.
A neves angol sportkocsi márka bejelentette, hogy a történetében először hivatalos márkakereskedést nyit Budapesten.