
Komolyan veszi az elektromos hajtású járművek fejlesztését az Audi: a cég tervei szerint minden negyedik autójuk ilyen lesz tíz év múlva.
Komolyan veszi az elektromos hajtású járművek fejlesztését az Audi: a cég tervei szerint minden negyedik autójuk ilyen lesz tíz év múlva.
Nyilvánosságra hozta a Volkswagen az emissziós botrányban érintett motorok listáját. Az összeírás azonban még csak részleges.
A Volkswagen-csoport vezető formatervezőjeként vonul nyugdíjba Walter de Silva, az a dizájner, aki az Alfa Romeo 156-ost, az Audi R8-ast és a legújabb Volkswageneket is papírra vetette. Az idei év végén nyugdíjba vonul Walter de Silva, a Volkswagen-csoport vezető formatervezője, aki a jövőben tanácsadóként még megőrzi kapcsolatát a német konszernnel. Walter de Silva 1951-ben született, […]
Ha nem lenne elég az Audi RS6 és RS7 teljesítménye, akkor már az Audi is kínál megoldást a hatszáz lóerőnél is erősebb Performance kivitelekkel.
A Volkswagen-csoporthoz tartozó márkák vevői alvázszám-kereső programmal ellenőrizhetik, hogy autójuk érintett-e a dízelbotrányban. Magyarországon mintegy 35 ezer autóról van szó, a szükséges beavatkozásról mindenkit értesítenek, de a javítás a jövő év végéig húzódhat.
A német Auto Bild információi szerint meghozta a döntését a Volkswagen-csoport a Forma-1-es szereplésről. A konszern a Red Bull motorszállító partnere lesz 2018-tól.
Elkészült az új generációs középkategóriás limuzin sportváltozatával az Audi, az S4 turbós V6-os motorja immár 354 lóerős teljesítmény leadására képes.
Az éveken belül bemutatkozó Audi Q6 előfutára az a villanymotoros terepjáró-tanulmány, amit a Frankfurti Autószalonon mutatott be a gyártó.
Még erősebb változatban is itt az Audi középső szabadidő-terepjárója: az SQ5 dízelmotorjának teljesítménye 340 lóerőre nőtt.
Azt eddig is tudtuk, hogy az Audi sportkocsija számos szempontból jobb, mint elődje. Igazán erős motor nélkül azonban a TT eddig nem volt versenyképes kategóriája legizmosabb gépeivel. Az Audi válasza a 340 lóerős RS változat.