Semmi különös, csak még egy legandás európai cég kerül ázsiai-amerikai kézbe.
Semmi különös, csak még egy legandás európai cég kerül ázsiai-amerikai kézbe.
Az Audi bár még keresi a következő A8 helyét, már igen merész képeket tesz közzé.
Az Audi legújabb, teljesen elektromos E5 Sportback modellje Kínában 235 900 jüanért, vagyis nagyjából 11,5 millió forintért került piacra. Ez egy Toyota-szintű árkategória, miközben prémium márkáról beszélünk. A kérdés csak az: mit kínál ezért a pénzért az autó?
Az Egyesült Államokban gyűjtőper indult az Audi és a Volkswagen ellen az EA888-as motorcsalád egyes turbófeltöltőinek hibái miatt. Most úgy tűnik, megszülethet a megállapodás, ami sok autósnak anyagi könnyebbséget hozhat. Mi volt a gond? A felperesek szerint a turbófeltöltők bizonyos alkatrészei – főként a wastegate – könnyen korrodálnak, ami idő előtti meghibásodáshoz vezethet. Ez sok […]
Ahogy az autóipar és a számítástechnika egyre nagyobb átfedésbe kerül, úgy jelennek meg sorra azok a lehetőségek a gépjárművekben, amikre korábban csak otthon vagy az irodában volt lehetőség. Most az Audi teszi lehetővé, hogy az utasok menet közben videojátékkal üssék el az időt.
Az Audi bemutatta a megújult Q3-ast, amely még 2025 vége előtt piacra kerül Európában. A harmadik generációs szabadidő-autó nemcsak látványosabb formát kapott, de hatékonyabb, modernebb és prémiumabb is lett, mint elődje. A vásárlók benzines, dízel- és plug-in hibrid hajtásláncok közül választhatnak, akár 268 lóerős teljesítménnyel.
Az Audi tovább bővíti a Q5 széria kínálatát, ezúttal a környezettudatosabb közlekedés jegyében: a modell immár kétféle teljesítményszinten is elérhető plug-in hibrid hajtáslánccal, mind a hagyományos SUV, mind a dinamikusabb Sportback kivitelben. Az új hibridváltozatok akár 100 kilométert is képesek tisztán elektromos hajtással megtenni, ami jelentős előrelépést jelent a korábbi generációhoz képest.
Egyre valószínűbb, hogy hamarosan új tulajdonoshoz kerül az Italdesign, az olasz járműipari formatervezés egyik legismertebb neve. A vállalat jelenleg a Volkswagen-csoporthoz tartozik, de iparági források szerint a német konszern a költségek visszafogása érdekében megválna a stúdiótól.
A Shanghai Auto Show keretein belül bemutatkozott az AUDI első modellje. Furcsa lehet így elsőre ez az állítás, de hidd el, ez az AUDI nem az az Audi.
Az Audi bejelentette, hogy 2029-ig 7500 munkahelyet szüntet meg Németországban, miközben csökkenti a bürokráciát és mérsékli a személyi költségeket. A döntés hátterében a nehezedő gazdasági környezet, politikai bizonytalanságok és a vártnál lassabb elektromos autó-átállás áll.