
Emlékeznek tán, mekkora felhajtás kerekedett az álhírből, mely szerint a tavalyi Genfi Autószalonon leleplezett Bugatti La Voiture Noire (a fekete autó) valójában az aranylábú – és a sportautókat igencsak kedvelő – Cristiano Ronaldo számára készült.
Emlékeznek tán, mekkora felhajtás kerekedett az álhírből, mely szerint a tavalyi Genfi Autószalonon leleplezett Bugatti La Voiture Noire (a fekete autó) valójában az aranylábú – és a sportautókat igencsak kedvelő – Cristiano Ronaldo számára készült.
Villanyosítás ide vagy oda, a Bugatti vezérigazgatója nem mond le a brutális W16-os motorról. Az emissziós szabályozást a VW elektromos modelljeivel vészelhetik át.
A legtöbb ember a szupersportkocsikat még a fénytől is óvja. Vannak viszont olyanok is, akik rendesen használják ezeket a gépszörnyeket, ráadásul nem is arra, amire kitalálták őket. Itt egy példa, avagy nézzük a hóban forgolódó Bugattit és Lamborghinit.
A Bugatti elárulta, hogy nemsokára új modell érkezhet a palettába. Nem a Chiron helyére, hanem mellé illesztik majd be az újdonságot, mely egy négyüléses, félmillió euró feletti árcédulával rendelkező járgány lesz.
A Bugatti idén ünnepli fennállásának 110 éves fennállását. Ezen alkalomból készült el az új elektromos járgányuk, ami első sorban gyerekeknek, másodsorban pedig örök gyermek felnőtteknek szól.
A Bugatti nemrég bemutatott rekorddöntése nem volt alaptalan, ugyanis megérkezett a rekorder példánnyal majdnem megegyező Chiron Super Sport 300+. Mindösszesen 30 példány készül majd belőle.
Megdőlt a szárazföldi sebességrekord. A Bugatti szépen csöndben fejlesztett Chiron átirata ugyanis majdnem elérte az 500 kilométeres óránkénti tempót egy németországi pályán.
Nem olcsó, sőt kimondottan drága dolog a Bugatti Chiron tulajdonosok klubjába bekerülni. Ám most még pénzzel megteheted. De sietni kell, mindjárt elfogy a komplett készlet.
Az előzetes híresztelésekkel ellentétben nem a Bugatti főnöke rendelte meg az egyedi La Voiture Noir-t, hanem Christiano Ronaldo. Még egy ideig nem ülhet bele az aranylábú focista.
Ugyan a Genfi Autószalonon hivatalosan leleplezte a világ legdrágább új autóját a Bugatti, most kiderült viszont, hogy amit ott láttunk, az nem a kész autó volt. Azon még lendületesen dolgoznak a gyáriak.