A Citroen tervezőinek igencsak messze gurult a gyógyszere mostanság – hiszen a franciák állnak elő a legextravagánsabb formavilágú sorozatgyártású modellekkel (elég csak a C4 Cactusra gondolnunk). Most a Mehariba is életet akarnak lehelni.
A Citroen tervezőinek igencsak messze gurult a gyógyszere mostanság – hiszen a franciák állnak elő a legextravagánsabb formavilágú sorozatgyártású modellekkel (elég csak a C4 Cactusra gondolnunk). Most a Mehariba is életet akarnak lehelni.
A DS3 a Citroen új imidzs-modellje. Ennek sikerén múlik, mennyire hitelesen próbálnak ismét újító szerepkörbe helyezkedni. A kocsi kétség kívül egyedire sikerült. De vajon tényleg sportos? Majd meglátjuk!
Még egyszer felfrissül a Citroen középkategóriás modelljének jelenlegi generációja, a C5 új dízelmotorokat és naprakész infotainment rendszert kap.
Nem olyan régen a legendás Méhari visszatéréséről lehetett hallani, de nem gondoltuk volna, hogy ilyen gyorsan bekerül egy strandautó a Citroen kereskedéseibe.
Úgy tűnik, hogy felhagyhat az egyik legnagyobb hagyományával a Citroen, a hidropneumatikus felfüggesztés ugyanis egyre kevesebb vásárlót vonz.
A DS4 alapjait szolgáltató „alapautó”, ahogy egy nagy szériában gyártott kocsihoz illik, sokkal praktikusabb, mint a formatervezői kreativitást igazoló dizájnmodell – igaz, a C4 formája is kifejezetten szép.
Elsősorban árával hódíthatja vevőit a Citroen C4 Picasso legkisebb, 1,6 literes benzines erőforrással szerelt változata. Ezzel ugyanis kissé gyenge az autó és a fogyasztás sem annyira alacsony, mint várnánk.
Egész sor olyan tulajdonsága van a 2010-es C3-asnak, amelyet úgy lehetne illetni: „egészen”. Ilyen az egészen rendben levő minőség, a kezelhetőség, a helykínálat, a komfort és még az ár is. Az egyik kedvencünk a kategóriában. De milyen is valójában?
Ilyesmi lehetne egy űrjármű a jövőből, a Citroën legújabb tanulmányautója azonban nagyon is valóságos, hiszen szériagyártmány is készülhet az Aircross alapjaira.
A BX-széria nem volt túl látványos, de a nyolcvanas években üzletileg bejött a Citroënnek. Olyan modellt kellett alkotniuk, amely méltó utóda lehet. Ez volt a Xantia, amely megállta a helyét – de áttörést nem hozott. Ma viszont a használtautó piac egyik legjobb vétele ár/érték arány szempontjából.