
Nem zárja ki a Citroen, hogy esetleg gyártásba kerül a Frankfurti Autószalonon bemutatott Cactus Mehari bulimobil.
Nem zárja ki a Citroen, hogy esetleg gyártásba kerül a Frankfurti Autószalonon bemutatott Cactus Mehari bulimobil.
Hivatalosan is leleplezte a Méhari modern megfelelőjét a Citroen, a Cactus M névre keresztelt tanulmány ötletes megoldásaival kiváló strandautónak bizonyul.
A saját márkává fejlődött DS következő modellje a prémiumkompakt kategóriába érkező DS 4, amely immár Citroen embléma nélkül, akár szabadidő-autós Crossback kivitelben is kapható lesz.
Néhány héttel ezelőtt röppent fel a hír, hogy az igencsak vagány és újító formaterveiről ismert Citroen ismét érdekes dobásra készül: a klasszikus buliautó, a Mehari feltámasztására. Immár az első kép is napvilágot látott a leendő különlegességről.
A Citroen tervezőinek igencsak messze gurult a gyógyszere mostanság – hiszen a franciák állnak elő a legextravagánsabb formavilágú sorozatgyártású modellekkel (elég csak a C4 Cactusra gondolnunk). Most a Mehariba is életet akarnak lehelni.
A DS3 a Citroen új imidzs-modellje. Ennek sikerén múlik, mennyire hitelesen próbálnak ismét újító szerepkörbe helyezkedni. A kocsi kétség kívül egyedire sikerült. De vajon tényleg sportos? Majd meglátjuk!
Még egyszer felfrissül a Citroen középkategóriás modelljének jelenlegi generációja, a C5 új dízelmotorokat és naprakész infotainment rendszert kap.
Nem olyan régen a legendás Méhari visszatéréséről lehetett hallani, de nem gondoltuk volna, hogy ilyen gyorsan bekerül egy strandautó a Citroen kereskedéseibe.
Úgy tűnik, hogy felhagyhat az egyik legnagyobb hagyományával a Citroen, a hidropneumatikus felfüggesztés ugyanis egyre kevesebb vásárlót vonz.
A DS4 alapjait szolgáltató „alapautó”, ahogy egy nagy szériában gyártott kocsihoz illik, sokkal praktikusabb, mint a formatervezői kreativitást igazoló dizájnmodell – igaz, a C4 formája is kifejezetten szép.