Harminc évvel ezelőtt, éppen ezen a napon mutatták be a szaksajtónak a Ferrari mára legendássá vált szuper-sportkocsiját, az F40-est.
Harminc évvel ezelőtt, éppen ezen a napon mutatták be a szaksajtónak a Ferrari mára legendássá vált szuper-sportkocsiját, az F40-est.
Minden lehetséges, ha valakinek elég pénze van – ez bizonyosodott be a Ferrari egyik olyan különleges modelljének esetében, amely sosem jutott (volna) túl a gondolatkísérleten. A sosem gyártott autóból mégis vásároltak. Íme, hogyan történt a különös eset!
Valóságos modelloffenzívába kezd az Aston Martin. A cég vezetője szerint belátható időn belül a Ferrari vetélytársai kívánnak lenni a szuper-sportkocsik piacán. Ennek érdekében egy olyan modellt is csatasorba állítanak, amely az olaszok 488-asának közvetlen konkurense lehet.
Akinek nem elég veszett dög a Ferrari 488-as, annak itt a Novitec-féle szélesebb és erősebb átirat. Csak 22 példány készül belőle.
A Forma-1-es autóik hajtásláncának utcai verzióra optimalizált változatát építik majd be a Mercedes-Benz hamarosan bemutatkozó új szuper-sportkocsijába, amely egyelőre a Project One nevet viseli.
A cég illetékese szerint 2022-ben mutathatják be a Ferrari legújabb szuper-sportkocsiját, a LaFerrari utódját.
Hiába divat a „downsizing” már a szuper-sportkocsigyártóknál is, a Ferrari nem áll be a sorba és nem csökkenti a motorok hengerszámát. A turbó jöhet és a hibrid hajtás is – de nem a takarékosság a cél.
A Porsche 911 GT2-re ad választ a Ferrari a 488 GTO-val, amely a legerősebb V8-as blokkal szerelt modell lesz, amely valaha is kigördült a maranellói gyárkapun.
Rekordösszegért árverezték el Donald Trump Ferrariját. Persze nem az amerikai elnök van nyakig anyagi szószban, hanem az utána következő tulajdonos használta ki a lehetőséget.
Egy német Volkswagen-fórumon jelent meg ez a kép egy állítólag előkészületben lévő új Ferrari-modellről.