
A Ferrari legújabb szabadalma egy olyan vezetéstámogató rendszerre vonatkozik, amely a sportautók egyik legsebezhetőbb pontját – az első splittert – hivatott óvni.
A Ferrari legújabb szabadalma egy olyan vezetéstámogató rendszerre vonatkozik, amely a sportautók egyik legsebezhetőbb pontját – az első splittert – hivatott óvni.
Majdnem tíz évnyi jogi huzavona után végleg visszakerült Maranellóba a Testarossa név joga. A Ferrari számára ez nemcsak egy máig jól csengő márkanév megvédését jelenti, hanem egy jelentős precedensértékű győzelmet is, amely nagy múltú márkák tucatjainak nyithat új utat az európai jogban. A döntést az Európai Unió Törvényszéke (EUGC) hozta meg, miután felülvizsgálta a korábbi határozatokat.
A Ferrari új belépő szintű modellt mutatott be, mely első pillantásra a Roma alaposan felfrissített változata, de persze ennél többről van szó. Az Amalfi teljesítményben és technikai bravúrok terén is túlmutat az elődjén.
A Mansory sosem fogta vissza magát, ha látványos tuningelemekről volt szó, de az elmúlt években sorra licitálják túl még saját magukat is. Erre példa a most bemutatott Ferrari Porusangue átalakítás, mellyel a műhely az olasz autógyártás előtt tiszteleg. Persze kérdés, hogy mondjuk Enzo Ferrari is értékelné-e ezen törekvéseket.
A Ferrari nem kevesebbet tűzött ki célul, mint hogy új mércét állít fel a sportautózás világában. Ezen cél elérésének legújabb eszköze lesz a 296 Speciale modell, mely nyitott és kupé változatban is debütált.
Bár a Ferrari rajongótábora minden korosztályt lefed, vásárlói hagyományosan inkább az idősebb, életük egy későbbi szakaszában járó réteghez tartoztak. Most azonban a maranellói gyártó szerint jelentős változás zajlik: az új Ferrari-vásárlók 40%-a már 40 év alatti.
Bár az autógyártók egyre inkább az elektromos hajtásra összpontosítanak, a belső égésű motorok fejlesztése még korántsem állt le. Ezt bizonyítja a Ferrari legújabb szabadalma, amely egy különleges, ovális dugattyús motor koncepcióját vázolja fel.
A Ferrari tisztában van vele, hogy ahhoz, hogy egy lépéssel a versenytársai előtt járjon, az ultra-gazdagok igényeit kell kiszolgálnia, oly módon, ahogy csak kevesen tudják. Előfordul azonban, egyes szuperautó-vásárlóknak több pénzük van, mint józan eszük, másoknak pedig egyszerűen rossz az ízlésük. Most azonban egy új jelentés szerint a Ferrari szigoríthat a testreszabási lehetőségeken, ha azok nem illeszkednek a márka elképzeléseihez.
Amerikában egy Ferrari 812 GTS ellopását jelentette be a tulajdonos. Az autó nemsokára előkerült, először egy AirPod majd egy iPhone vezette nyomra a hatóságokat.
A Touring Superleggera műhely egy egészen elképesztő restomod átalakítással rukkolt elő. A mesterek a Ferrari 550 Maranello modellt helyezik át a modern világba mindösszesen 30 példány erejéig.