Az angolok a Porsche 911 sikerére pályáznak, így megnövelik a következő Jaguar F-Type méretét, a kompresszoros motort pedig német turbósra cserélik.
Az angolok a Porsche 911 sikerére pályáznak, így megnövelik a következő Jaguar F-Type méretét, a kompresszoros motort pedig német turbósra cserélik.
Új életet akar lehelni a klasszikus XK-szériába a Jaguar dizájnfőnöke. A sportkupé nem az F-Type helyett, hanem mellette szerepelne a kínálatban – legkorábban 2019 végén.
Kizárólag a kínai piacra szánja a Jaguar az XE sorozat most bemutatott, nyújtott tengelytávú változatát.
A prémium-kategória talán legjobb vételének számít a hazai piacon a Jaguar egykori belépő-modellje, az X-Type, amelyből akár tágas kombi és takarékos dízel is választható.
Futurisztikus elektromos tanulmányautó formatervével állt elő a Jaguar. A brit márka így képzeli el a jövő autóját. És újra feltalálta a kormánykereket is.
Mi az érdekes a képen látható klasszikus modellben? Nos az, hogy ez a Jaguar E-Type egyáltalán nem az, aminek látszik. Nem veterán, hanem high-tech elektromos autó!
Éppen 25 évvel ezelőtt dobta piacra a Jaguar a cég talán eddigi legdögösebb modelljét, az XJ220-ast. Még mai szemmel is dögös a gép, és emlékeztet azokra az „állandó kapcsolatban maradni”-korszak előtti időkre, amikor a vezetőnek még a bestia szelídítésével kellett foglalkoznia az úton…
Bemutatta saját bébi-SUV-jét a Jaguar. A BMW X1-es és az Audi Q3-as vetélytársának számító E-Pace a patinás brit márka második SUV-ja és a legfontosabb piaci szegmensbe érkezik.
Az eddigi legbrutálisabb utcai autóját mutatta be a Jaguar: az XE SV Project 8 változata kereken 600 lóerős. És ez persze, még nem minden.
A novemberi Los Angeles-i autószalonon csodálhatja majd meg a nagyközönség a Jaguar XKSS napjainkban készülő szériájának egy-két példányát. A cég azt a kilencet pótolja, amely egykoron egy gyártűzben égett le.