
A Mazda az MX-30 SUV modellel lép be az elektromos autók piacára. Az első példányok megérkezésére már nem kell olyan sokat várni, ugyanis japánban megindult a gyártás.
A Mazda az MX-30 SUV modellel lép be az elektromos autók piacára. Az első példányok megérkezésére már nem kell olyan sokat várni, ugyanis japánban megindult a gyártás.
Egészen újszerű megközelítésben lép majd piacra a következő Mazda 6 generáció a Car & Driver információi szerint. Hátsókerék meghajtás és soros hathengeres motor várható.
Idén 100 éves a Mazda, ezért a japánok ünnepi hangulatban vágtak neki az amúgy lelombozó 2020-as évnek. Természetesen van ünnepi széria is, ráadásul nem is egy.
A Mazda legnagyobb húzása volt az utóbbi években a még ma is gyönyörű Kodo formai irányzat bemutatása. Nem először, ám ismét díjat nyertek vele.
A Mazda már egy ideje hergeli a rajongókat azzal, hogy egy igaz sportkocsiban hozza ismét vissza a Wankel-motort a köztudatba, ám eddig kézzel fogható lépést még nem tettek. Most viszont virtuálisan már versenyautóként létezik az RX-Vision tanulmány.
Egy ideje már lehet hallani olyan pletykákat, ami szerint új sportkocsi érkezik a Mazda palettájába, ráadásul visszatér a Wankel motor is. Most úgy néz ki, hogy csak a hír egyik fele igaz.
A Mazda tovább gondolta a Skyactiv-G hibrid hajtásláncot, ami most már 150 lóerős kivitelben is elérhető a 3-as és CX-30-as szériához.
A Mazda, hogy elkerülje a jövőre tovább szigorodó környezetvédelmi normák miatti büntetéseket, 2020-tól limitálja a 2 literes motorral megvásárolható MX-5-ösök számát.
Hivatalosan még nem született meg a döntés, ám a Mazda fejlesztési igazgatója már most arról beszél, hogy a villanyosítás lehet a megoldás a következő MX-5 generációnál.
Csaknem tökéletes védelemmel bír a felnőttekre nézve a Mazda CX-30, de a gyerek és a gyalogos védelem terén sem kell szégyenkeznie. Külön gratuált a Mazdának az Euro NCAP elnöke.