Mexikóban az európai premier előtt leleplezték már a Mazda 3 új, turbós motorral szerelt kivitelét. Bejött amire számíthattunk, a Mazda 6 hajtásláncát kapta meg.
Mexikóban az európai premier előtt leleplezték már a Mazda 3 új, turbós motorral szerelt kivitelét. Bejött amire számíthattunk, a Mazda 6 hajtásláncát kapta meg.
A Mazda bemutatta a BT-50 pickup következő generációját, mely talán minden idők egyik legszebb platósának is bátran kijelenthető. Az európai forgalmazás még kétséges.
Egy igen érdekes bejegyzést talált a Jalopnik magazin a Mazda 3 jövő évi értékesítési terveiben. Végre erős turbós motor van kilátásban a ma kapható egyik legszebb csapotthátúhoz.
A Mazda az MX-30 SUV modellel lép be az elektromos autók piacára. Az első példányok megérkezésére már nem kell olyan sokat várni, ugyanis japánban megindult a gyártás.
Egészen újszerű megközelítésben lép majd piacra a következő Mazda 6 generáció a Car & Driver információi szerint. Hátsókerék meghajtás és soros hathengeres motor várható.
Idén 100 éves a Mazda, ezért a japánok ünnepi hangulatban vágtak neki az amúgy lelombozó 2020-as évnek. Természetesen van ünnepi széria is, ráadásul nem is egy.
A Mazda legnagyobb húzása volt az utóbbi években a még ma is gyönyörű Kodo formai irányzat bemutatása. Nem először, ám ismét díjat nyertek vele.
A Mazda már egy ideje hergeli a rajongókat azzal, hogy egy igaz sportkocsiban hozza ismét vissza a Wankel-motort a köztudatba, ám eddig kézzel fogható lépést még nem tettek. Most viszont virtuálisan már versenyautóként létezik az RX-Vision tanulmány.
Egy ideje már lehet hallani olyan pletykákat, ami szerint új sportkocsi érkezik a Mazda palettájába, ráadásul visszatér a Wankel motor is. Most úgy néz ki, hogy csak a hír egyik fele igaz.
A Mazda tovább gondolta a Skyactiv-G hibrid hajtásláncot, ami most már 150 lóerős kivitelben is elérhető a 3-as és CX-30-as szériához.