
A Mazda megerősítette, hogy idén leáll a CX-3 európai kivitelének a gyártása és egyelőre nincs szó utódmodellről. Hacsak nem tekintjük annak a 3-as alapokra építkező CX-30-at.
A Mazda megerősítette, hogy idén leáll a CX-3 európai kivitelének a gyártása és egyelőre nincs szó utódmodellről. Hacsak nem tekintjük annak a 3-as alapokra építkező CX-30-at.
A Toyotával való együttműködésnek köszönhetően a Mazda megmarad Európában a kisautó szegmensben is. A hibrid Yaris lesz átemblémázva.
A Mazda döntéshozói még jobban meglovagolnák az SUV mániát, ezért az elkövetkező években alaposan kibővítik az emelt hasmagasságú palettát. Már két éven belül két új modellel bővül a CX paletta. Az autóipar bizonyos szinten átalakul az elektromos vonal behúzásával, de azért van, ami nem igazán változik az elkövetkező években sem. A trendek azt mutatják, hogy […]
Enyhe külső módosításokkal és okosabb technikai megoldásokkal vág neki a Mazda CX-5 a 2022-es modellévnek. Természetesen egy új szín is felkerült a palettára.
Évek óta hallani lehet pletykákat, hogy a Mazda a Wankel-motor visszatérését tervezgeti. Most úgy tűnik, hogy megint egy lépéssel közelebb kerültünk a dologhoz, beszédes logót védettek ugyanis le a japánok.
Bár az utóbbi években a Mazda vezetősége azt hangoztatta, hogy nem élesztik fel a gyári tuning részlegüket, most mégis gyanakodásra adhat okot egy japánban levédetett új megjelölés.
Bár a Mazda úgy tervezte, hogy már jövőre piacra dobja a Wankel-motort hatótávnövelő megoldásként használó MX30-at, most mégis bejelentették, hogy késni fog a dolog.
A gyártók egymás után jelentik be az elektrifikációs programjaikat, néha figyelmen kívül hagyva a háttér és az elektromos töltő hálózat fejlődését. Most a Mazda is ráerősít a trendre.
Szigorú szabályokkal és elvekkel alátámasztva, teljesen függetlenül alkotja meg a Consumer Reports minden évben azt a listát, melyben az autógyártókat rangsorolja. A Mazda lett a legjobb a 2020-as szezonban.
Az autóipar jelenleg legkomolyabban a globális szinten kialakult félvezető, és ebből eredendő számítástechnikai chiphiánytól szenved. A Mazda sem tudja legyártani az előre tervezett darabszámot az alkatrészek hiánya miatt.