
Nincs jó évük az idén az autóipar főszereplőinek: az egyre több márkát érintő dízelbotrány illetve a légzsák-ügy után itt egy újabb balhé!
Egy tisztán elektromos hajtású koncepcióval rukkol ki a jövő januári, Detroitban rendezett autószalonon az Infiniti. Két év múlva ezzel szorongatnák a Teslát.
Mostanában szinte megszokhattuk már, hogy szinte nem telik el úgy hét, hogy ne jelenjen meg egye-egy újabb szuper-sportkocsi a nagy gyártók vagy a kis manufaktúrák kínálatában. Bár a mostani trend új, mégsem példa nélküli az autóipar történetében: a ’70-es évek elején és a ’80-as évek végén is volt már egy-egy ilyen dömping a brutális erejű gépekből. Mindkettő produkált olyan autókat, amelyek mára szinte történelmi jelentőségre tettek szert, vagy kis túlzással legendássá váltak. De szép számmal akadtak olyanok is, amelyek a nagyratörő tervek ellenére saját dugájukba dőlve múltak ki. Íme egy kis összeállítás ezekből!
Még szeptember folyamán megkezdi az Alaskan nevű platós kisteherautó európai forgalmazását a Renault.
Apróbb kozmetikai beavatkozásokon esett át a Nissan népszerű sportkocsija, a 370Z. A nyolcéves modell csak annyit változott, amennyit a frissesség megkövetelt.
Japán-francia-kínai koprodukcióban készül egy platós kisteherautó az afrikai piacra Peugeot márkanév alatt. Találják ki, mi lesz a neve!
Bemutatta a Hyundai a Nissan Juke riválisának szánt Konát. Az új kis SUV-nak mindene megvan, ami a sikerhez szükséges lehet.
A nemrég megújult GT-R után a sportkocsi Nismo változatát is felfrissítette a Nissan. A teljesítménye nem változott, de feszesebb, mégis komfortosabb lett az autó.
Mitsubishi-emblémával is árusítaná néhány típusát a Renault, miután a tavaly vásárolt részvénycsomaggal a japán márka is a franciák irányítása alá került.