
Aki egy picit is jártas az autózás világában, annak nem igazán ismeretlen a Geely neve. Ez az a kínai autóipari óriás, aki sorra vásárolja be magát a nagyobb európai márkába. Most az Aston Martinon a sor.
Aki egy picit is jártas az autózás világában, annak nem igazán ismeretlen a Geely neve. Ez az a kínai autóipari óriás, aki sorra vásárolja be magát a nagyobb európai márkába. Most az Aston Martinon a sor.
Ugyan a BMW drasztikusan növelni tudta az eladásait, világviszonylatban továbbra is a Mercedes uralja a prémium autók szegmensét.
A Renault hivatalosan is megindította a hibrid offenzíváját, hiszen bemutatkozott az E-Tech család két első tagja, a Clio és a Captur hibrid.
Egy hónappal az alap Insignia ráncfelvarrás leleplezése után az Opel lerántotta a leplet a GSi frissítésről is. Új dizájn és hajtáslánc jellemzi a GSi 2020-as modellévet.
Az Auto Bild információi szerint még idén vetélytársat kaphat a BMW X7 és a Mercedes GLS. Az Audi Q9 egy gigantikus luxus kupé SUV lesz.
Sokakat megdöbbentett az SRT Viper gyártásának leállítása még 2017-ben, pedig üzleti szempontból teljesen érthető volt a döntés. Annyira nem viszik az emberek, hogy még mindig van új eladó a felhalmozott készletekből.
Az Aston Martin kimondottan rossz üzleti évet zárt, ami főként a kereslet visszaesése és a nem várt tőzsdemozgás miatt alakult ki. A nemsokára érkező DBX szabadidő modelltől várják a megváltást a gyáriak.
A Fiat a 2020-as évben mild hibrid variánsokkal enyhíti a paletta CO2 kibocsátását. Az új hajtásláncot az 500 és a Panda is megkapta.
A Tesla mindenre gondolt, amikor megalkotta az új generációs elektromos autókat! Vagy nem? Most utólag pótolnak egy kínos hiányosságot.
Egy éven belül két kimondottan erős elektromos Audi is érkezik, ezzel egyben megkezdődik az RS paletta villanyosítása.