Bár a legtöbb gyártó gőzerővel fejleszt tisztán elektromos irányba, néhány nagyobb márka még nem feledkezett el a hidrogénes megoldásról sem, mint ígéretes alternatíva. A BMW most megmutatta, hogy ők miben látják a jövőt.
Bár a legtöbb gyártó gőzerővel fejleszt tisztán elektromos irányba, néhány nagyobb márka még nem feledkezett el a hidrogénes megoldásról sem, mint ígéretes alternatíva. A BMW most megmutatta, hogy ők miben látják a jövőt.
Ismét el kell búcsúznunk egy modell testvérpárostól. Idén ugyanis végleg búcsúzik a palettáról a Volkswagen Sharan és a Seat Alhambra kisbusz.
A Nissan anno összesen 4 darabot rakott össze a Juke bőrbe bújtatott GT-R sportkocsiból, most mégis felbukkant a neten egy ötödik is. Hogy lehetséges ez? Minőségi munkával.
Érdekes szabadalmat nyújtott be a BMW. A jövő önvezető autóiban a tervek szerint átalakuló kormányok lesznek. Egy korábbi tanulmány mutatott rá arra, hogy ezt kell meglépni.
Az elektromos járgányok térnyerése azt is eredményezi, hogy egyre többen alakítanak át régi autókat is úgy, hogy megfeleljenek a modern kor követelményeinek is. Most a klasszikus Alfa Romeo Giulia GT jut erre a sorsra.
A Porsche 911 Turbo S eddig sem volt éppen lassú járgány, de mint minden, még ez is tovább fokozható. Mondjuk egy kis fogyókúrával, amire most lehetőséget is nyújtanak a német szakik.
Ha tuning, akkor mindenki az alkatrészek cseréjére és horribilis beruházásokra gondol. Pedig a mai technikával már egyszerűbben is végezhető a dolog, erre világított most rá a Mountune tuningműhely.
A Ford modellek eszméletlen tuningolásával foglalkozó Shelby termékei eddig csak Amerikában voltak megrendelhetők, ám most egy osztrák cég Európában is elkezdi forgalmazni őket.
Hivatalosan a 3000 RR sosem létezett, viszont ez az egyik legkülönlegesebb Porsche, amit az elmúlt időszakban láthatunk. Walter Röhrl birtokolja és ő adta a nevét is hozzá.
Egyszerű, mégis hatásos marketinget választott az Audi és a Volkswagen arra, hogy távolságtartásra szólítson fel a járvány idején. Széthúzták az emblémájukat.