
Egyre érdekesebb vonzata van a Renault-Nissan házasságnak. A Financial Times információi szerint a japánok a szétváláson ügyködnek, míg a franciák tovább egyezkednének a közös jövővel kapcsolatban.
Egyre érdekesebb vonzata van a Renault-Nissan házasságnak. A Financial Times információi szerint a japánok a szétváláson ügyködnek, míg a franciák tovább egyezkednének a közös jövővel kapcsolatban.
A BMW úgy néz ki, hogy most már minden ötödik M5 születésnapot különleges szériával ünnepli. A 30 után is az Edition 35 Jahre is, mely stílusosan Abu Dhabi-ban mutatkozott be.
Japánban mutatta a Tokiói Autószalonon a Honda egy kis S2000 ráncfelvarrással állt elő. A sztori érdekessége, hogy ezt az autót már 11 éve nem gyártják.
Aki egy picit is jártas az autózás világában, annak nem igazán ismeretlen a Geely neve. Ez az a kínai autóipari óriás, aki sorra vásárolja be magát a nagyobb európai márkába. Most az Aston Martinon a sor.
Ugyan a BMW drasztikusan növelni tudta az eladásait, világviszonylatban továbbra is a Mercedes uralja a prémium autók szegmensét.
A Renault hivatalosan is megindította a hibrid offenzíváját, hiszen bemutatkozott az E-Tech család két első tagja, a Clio és a Captur hibrid.
Egy hónappal az alap Insignia ráncfelvarrás leleplezése után az Opel lerántotta a leplet a GSi frissítésről is. Új dizájn és hajtáslánc jellemzi a GSi 2020-as modellévet.
Az Auto Bild információi szerint még idén vetélytársat kaphat a BMW X7 és a Mercedes GLS. Az Audi Q9 egy gigantikus luxus kupé SUV lesz.
Sokakat megdöbbentett az SRT Viper gyártásának leállítása még 2017-ben, pedig üzleti szempontból teljesen érthető volt a döntés. Annyira nem viszik az emberek, hogy még mindig van új eladó a felhalmozott készletekből.
Az Aston Martin kimondottan rossz üzleti évet zárt, ami főként a kereslet visszaesése és a nem várt tőzsdemozgás miatt alakult ki. A nemsokára érkező DBX szabadidő modelltől várják a megváltást a gyáriak.