Az elektromos autózás előre törésével elkerülhetetlen, hogy idővel a teherszállítás is áttérjen erre a megoldásra. A Ford és a DHL már meg is kezdte az átállást.
Az elektromos autózás előre törésével elkerülhetetlen, hogy idővel a teherszállítás is áttérjen erre a megoldásra. A Ford és a DHL már meg is kezdte az átállást.
A PSA égisze alá tartozó Opel is megkezdte a modernizálást, már jövőre bemutatkozik a Corsa kisautó új generációja, ráadásul az elektromos kivitel is rendelhető lesz.
Ahogy szaporodnak a balesetek és nő a forgalom, annál inkább az autók egymás közti kommunikációjában látják a gyártók a jövőt. A Ford például a gyalogosok viselkedésmintáját ültetné át az autók közlekedésére.
A Jeep a Renegade ráncfelvarrás mellett egy konnektorról tölthető hibrid variánst is bejelentett. Ez a modell már az FCA elektromos terjeszkedésének tudható be.
Teher alatt nő a pálma – tartja a mondás és a Porschénál jól tudják, hogy a növekedés bizony extra profitot is hozhat, így – bár valószínűleg nem kellett őket nagyon kapacitálni – úgymond engedtek a közvélemény nyomásának és gyártásba viszik a nemrégiben még csak tanulmányautóként bemutatott 911 Speedstert.
A Mercedes a jövő hajtásával kapcsolatban még több fronton is tartja magát. Természetesen egyre nagyobb szerepet játszanak az elektromos piacon is, ám a hidrogén meghajtást sem engedik még el egyelőre.
A Honda Amerikában tesztelt egy új biztonsági rendszert, melynek lényege, hogy az autók a közlekedési lámpák tetejére szerelt kamerákkal kommunikálva előre tudják, hogy érkezik-e valaki a beláthatatlan kereszteződésben.
Az Audi és a Volkswagen modellek esetében már szinte megszokottá vált a feláras extraként rendelhető teljesen digitális műszerfal, ám most már a Skoda vásárlók is élhetnek ezzel a lehetőséggel.
A BMW termékfelelős igazgatója, Carsten Groeber jelentette be, hogy a 8-as széria nem kap V12-es motort még az M-es kivitelben sem. Egyszerű a magyarázat, a gigantikus motor túl nehéz lenne egy ilyen kiegyensúlyozott sportkocsi orrában.
Az Aston Martin megerősítette, hogy jövőre már bemutatják a saját SUV-jukat, melyet DBX néven dobnak majd piacra. Nem V12-es, hanem az AMG-től érkező V8-as egység lesz az orrában.