
A Volkswagen nem elégedett meg azzal, hogy az ID.R elektromos versenyautó meghódította a Pikes Peak emelkedőjét és Goodwood legendás aszfaltját, a Nordschleife is kell nekik.
A Volkswagen nem elégedett meg azzal, hogy az ID.R elektromos versenyautó meghódította a Pikes Peak emelkedőjét és Goodwood legendás aszfaltját, a Nordschleife is kell nekik.
A Renault a Shanghai Autószalonon mutatja be a következő tisztán elektromos autóját, mely értelemszerűen egy kis SUV lesz.
Valójában nem új az ötlet, de mindeddig kisipari, egyéni megoldások jellemezték azt, ami törvényszerűen következik az elektromosautó-boomnak köszönhetően: a klasszikus, kultmodellek akkumulátorossá alakítása.
A Hyundai a Sonata új generációjával egyidejűleg indítja el a digitális kulcs szolgáltatását. Innentől kezdve aki telefonos engedélyt kap, az használhatja az autót.
A BMW elnökségi tagja árulta el, hogy a Countryman konnektoros hibrid akkora sikert ért el, hogy nem mehetnek el mellette szó nélkül. A jövőben minden egyes Mini modell elérhető lesz hasonló formában.
A Bentley hivatalosan csak év végén tervezi lerántani a leplet az új Flying Spur generációról, a sejtelmes részleteket azonban elkezdték kiszivárogtatni.
A Hyundai egyelőre csak vázlatokon mutatta meg a 2020-ban érkező Venue modellt. Az már most kiderült, hogy nem meglepő módon most is egy városi terepesről van szó.
Érdekes egyezséget kötött az FCA és a Tesla, hogy az előbbi meg tudjon felelni az EU károsanyag-kibocsátási normájának.
A Mercedes megnyitotta az első oroszországi gyárát, melyben kimondottan a helyi piac számára készítenek majd luxusmodelleket.
A szegmensben először a Ford Tourneo Custom kapott konnektorról tölthető hibrid hajtásláncot. Ráadásul nem is akármilyen megoldással kínálják a gyáriak!