
Tombol az SUV mánia, így gyakorlatilag bármennyi szabadidő modellt elbír egy márka palettája. A Kia például már az ötödiken dolgozik.
Tombol az SUV mánia, így gyakorlatilag bármennyi szabadidő modellt elbír egy márka palettája. A Kia például már az ötödiken dolgozik.
A BMW úgy döntött, hogy nem kap utódmodellt a kifutó elektromos i3 széria. Kiderült, hogy ez csak részben igaz. Nevében és árában is kevesebb lesz majd az a modell, mely alternatívaként jelenik meg helyette.
A Volkswagen csoport agresszív elektromos terjeszkedést jelentett be tavaly, melynek a legújabb tervezet szerint a Seat lesz az egyik éllovas márkája. Két éven belül hat olyan modellt mutatnak be, mely legalább részben elektromos lesz.
A Skoda egy új felszereltséggel dobja fel az Octavia palettát. A Dynamic+ csomag azokat szólítja meg, akik ragaszkodnak a sportos megjelenéshez, de az RS paletta már túl kihegyezett nekik.
Egy tehetős Ferrari gyűjtő kérésére készült el az a P80/C sportkocsi, melyet most leplezett le az olasz gyártó. Ha akarod versenyautó, de utcai használatra is alkalmas.
A Porsche sem maradhatott ki a kupé SUV őrületből, így gyorsan össze is hozták a Cayenne tovább sportosított változatát. A végeredmény közel sem összecsapott.
Ugyan tavaly még szó volt arról, hogy elektromos hajtáslánccal éledne újra a kis Toyota MR2 sportkocsi, most viszont a márka főmérnöke már arról beszélt, hogy miért nem lenne szerencsés a konstrukció.
Évről évre egyre több az elektromos autó az utakon, viszont a töltők száma nem gyarapodik ilyen dinamikusan. Ez komoly problémát jelent azoknak is, akik az autójukkal keresik meg a napi betevőt. Rajtuk segít az új norvég töltőrendszer.
Pofátlan módon másolta le egy kínai gyártó a Range Rover Evoque-ot, most pedig rá is fázott erre. Perre vitte az ügyet a Range Rover és meg is nyerték azt.
Ugyan a Genfi Autószalonon hivatalosan leleplezte a világ legdrágább új autóját a Bugatti, most kiderült viszont, hogy amit ott láttunk, az nem a kész autó volt. Azon még lendületesen dolgoznak a gyáriak.