A jövő autója nem önálló eszköz lesz, hanem egy integráns rendszer része. Mondhatni: egy darabka otthon. Ezt demonstrálja a frankfurti autószalonon bemutatott tanulmányautó, a Symbioz.
A jövő autója nem önálló eszköz lesz, hanem egy integráns rendszer része. Mondhatni: egy darabka otthon. Ezt demonstrálja a frankfurti autószalonon bemutatott tanulmányautó, a Symbioz.
A hosszú beharangozó kampány véget ért: a Renault leleplezte végre a Megane-család legizmosabb tagját, az RS-t.
Lendületes vonalvezetésű sportos, kétajtós kombit mutatott be a nemrégiben létrehozott Alcraft. A GT 600 lóerős lesz, és nem titkoltan a Tesla Model S vetélytársának szánja a cég.
A közeljövő elektromos fejlesztéseinek irányát villantotta fel a frankfurti autószalonon a Mercedes-Benz az EQA tanulmánnyal.
Hatalmas csinnadrattával, Lewis Hamilton jelenlétében mutatkozott be a Mercedes-AMG F1-es technikával szerelt szuper-sportkocsija a frankfurti autószalonon. Íme a Project One!
Futurisztikus elektromos tanulmányautó formatervével állt elő a Jaguar. A brit márka így képzeli el a jövő autóját. És újra feltalálta a kormánykereket is.
Mi az érdekes a képen látható klasszikus modellben? Nos az, hogy ez a Jaguar E-Type egyáltalán nem az, aminek látszik. Nem veterán, hanem high-tech elektromos autó!
Új, minden korábbinál izmosabb változatot dob piacra a Lotus az Evorából. A kőkemény verzió 430 lóerős.
Levehető keménytetővel felszerelt, új, izmosabb változatot mutatott be a Lamborghini az Aventadorból. Az S Roadster 730 lóerős.
A napokban adtunk hírt arról, hogy árverésen értékesítik az utolsó LaFerrari Apertát. A szépséges huzatos sportkocsiból 210 példány készült. Íme néhány közülük!