
A Hyundai egyelőre csak vázlatokon mutatta meg a 2020-ban érkező Venue modellt. Az már most kiderült, hogy nem meglepő módon most is egy városi terepesről van szó.
A Hyundai egyelőre csak vázlatokon mutatta meg a 2020-ban érkező Venue modellt. Az már most kiderült, hogy nem meglepő módon most is egy városi terepesről van szó.
Érdekes egyezséget kötött az FCA és a Tesla, hogy az előbbi meg tudjon felelni az EU károsanyag-kibocsátási normájának.
A Mercedes megnyitotta az első oroszországi gyárát, melyben kimondottan a helyi piac számára készítenek majd luxusmodelleket.
A szegmensben először a Ford Tourneo Custom kapott konnektorról tölthető hibrid hajtásláncot. Ráadásul nem is akármilyen megoldással kínálják a gyáriak!
Amerikában bemutatták a Toyota Yaris új ötajtós változatát, ami lényegében egy átmaszkolt Mazda 2. Nincs ebben semmi meglepő, ha tudjuk, hogy a két márka évekkel ezelőtt együttműködési szerződést kötött.
A Peugeot Sport vezetője szerint egyértelműen elektromos irányba mozdulnak el a jövőben a teljesítményorientált francia modellek.
A Porsche vezetőségének elege lett abból, hogy a limitált modelleket azok rendelik be, akik busás haszonnal azonnal tovább is adják. Új konstrukciót vezetnek be a jelenség kivédésére.
A Hyundai lerántotta a leplet azokról a részletekről, melyek a jövő kezelőszerveit meghatározzák. A kormányra is érintő kijelzőt tettek, a műszeregység pedig két rétegű kijelző együttesből áll.
A Nissan Nismo Heritage programjába került be a klasszikus GT-R motorblokkja. A fanatikusok szemét azonnal megcsillantó RB26 motor nem olcsó, de legalább így tényleg újonnan kaphatsz belőle eredetit.
Negyedik szintű, azaz beavatkozás nélkül is magától közlekedő koncepciókat mutat be az Audi és a Volkswagen.