
Nehezen érthető, hogy miért éppen egy karbon-kiegészítőkkel teliaggatott különleges kiadással ünnepli a Corvette 65. születésnapját a Chevrolet – de legalább jól néz ki.
Nehezen érthető, hogy miért éppen egy karbon-kiegészítőkkel teliaggatott különleges kiadással ünnepli a Corvette 65. születésnapját a Chevrolet – de legalább jól néz ki.
Egyszerre hű az új arculathoz és hoz némi új szellemiséget a Jeep dizájnvilágába az a tanulmányautó, amelyet a sanghaji autószalonon mutatott be a Fiat/Chrysler csoporthoz tartozó márka.
Nem csak a vásárlók körében számít a világ legnépszerűbb sportkocsijának a Ford Mustang mostani generációja (ahogyan arról tegnapi hírünkben beszámoltunk), hanem a tuningcégek kedvence is. Összeszedtünk egy szép nagy csokorra valót a legszebb/legérdekesebb változatokból. Íme!
Az IHS Markit nevű piackutató szerint a Ford Mustang a világ legnépszerűbb sportkocsija.
A nagyobb testvér, a Kodiaq formavilágát követi a Skoda hamarosan érkező kisebb SUV-ja, a Yetit váltó Karoq.
Egy brit szaklap nemrégiben közzétett egy hetes listát azokról az autókról, amelyek megérdemelték a süllyesztőt. (Lásd itt: https://magazin.kocsi.hu/?p=17495). Ezen felbuzdulva mi is elkezdtük keresni a világ legnagyobb autóipari tévedéseit. Minden héten ajánlunk egy-egy modellt, amelyre várjuk a szavatokat a Facebookon!
A Porsche 911 GT2-re ad választ a Ferrari a 488 GTO-val, amely a legerősebb V8-as blokkal szerelt modell lesz, amely valaha is kigördült a maranellói gyárkapun.
Egy brazil honlapon jelent meg az első néhány kép a Fiat következő generációs kisautójáról, a mostani Punto sorozatot váltó Argóról.
Teljesen új modellt mutatott be C6 néven a Citroen. A nagyautó második generációja szinte mindenben eltér elődjétől, és nem is tervezik az európai forgalmazását.
Éppen csak annyit finomítottak a Lexus kis SUV-ján, amennyitől kifinomultabb lett az NX. A legfeltűnőbb a fantasztikus formatervű felni-garnitúra és a nagyobb infotainment-kijelző.