
Stílszerűen a hétvégi monacói Forma-1-es futam alkalmával debütál a festői helyszínen a Renault legsportosabb modelljének új változata, a Sport Megane.
Stílszerűen a hétvégi monacói Forma-1-es futam alkalmával debütál a festői helyszínen a Renault legsportosabb modelljének új változata, a Sport Megane.
Nemrégiben már az első képeken láthattuk a ráncfelvarráson átesett Renault Capturt – de minden részletében csak a most közreadott képeken csodálhatjuk meg az autót. Ami jó, mert a változások jórészt a részletekben rejlenek.
Lehet, hogy a francia csapat még nem villog az eredményeivel a pályákon, de tudja merre tart – legalábbis erre utal az a tanulmányautó, amellyel azt villantják fel, hogy milyen lesz a jövő F1-es betontorpedója.
Nagyon messze gurult a gyógyszerük a Renault tervezőinek a ’90-es években. Ezt nem csak néhány fura sorozatgyártású modell mutatja (lásd: Avantime, Vel Satis), hanem egy-egy különleges koncepció is. Ilyen az F1-es technológiával felvértezett családi buszlimuzin „fából vaskarika” ötlete is, amelyet az Espace akkori sorozatával demonstráltak.
Hamarosan bemutatja a Megane RS új generációját a Renault Sport, a franciák sportos kompaktja pedig minden eddigi elődjénél izmosabb lehet.
Mitsubishi-emblémával is árusítaná néhány típusát a Renault, miután a tavaly vásárolt részvénycsomaggal a japán márka is a franciák irányítása alá került.
A Renault F1-es csapatával való technológiai együttműködést testesíti meg az Infiniti Genfben leleplezett újdonsága, a Q60 Black S.
A francia környezetvédelmi hatóságok azzal vádolják a Renault-ot, hogy immár két évtizede csal az emissziós teszteken, és a cégvezetők ezzel tisztában is vannak. Az ügy hasonló hullámokat verhet, mint a Volkswagen dízelbotránya.
Az önálló márkaként visszatérő Alpine bemutatta első új sportkocsijának prototípusát, amely egy éven belül gyártásba kerülhet.
A genfi autószalonon való leleplezés előtt végre közzétette a gyártó az első hivatalos képeket az új, 2017-es Alpine A110-ről.