A Jaguar éppen egy komoly arculatváltáson megy keresztül, ami érezhetően nem minden rajongónak nyerte el a tetszését. Olyannyira, hogy az elmúlt időszakban érezhetően megnőtt az interneten a használt példányokra rákeresés egy angol felmérés szerint.
A közelmúltban az autóiparban egyértelműen a Jaguar lett az egyik főszereplő. Az új márkaarculatuk beharangozása ugyanis kimondottan megosztóra sikeredett, akár csak az új formai irányzat, melyet egy tanulmány modellel szemléltettek. A rajongói megnyilvánulások ugyanis arra világítottak rá, hogy lehet imádni vagy utálni az új Jaguar vonalat, középút egyáltalán nincs.
Most egy újabb jelenség mutatott rá arra, hogy mennyire megmozgatta a márka célközönségét a kampány. Ez pedig nem más, mint a használt Jaguár modellek keresettsége az interneten az angol Auto Trader felmérése szerint.
A forrás ugyanis arra világított rá, hogy az arculati elemek leleplezése után szinte azonnal megugrott a régebbi modellekre keresések száma. Egészen pontosan pár nap alatt 29 millió használt Jaguar keresést regisztráltak, ami 10 százalékos kiugrást jelent a Trader szerint. A legtöbben az F-Pace modellre kerestek rá, de megugrott az I-Pace és az E-Type iránti érdeklődés is.
Auto Trader szerkesztőségi igazgatója, Erin Baker így kommentálta a jelenséget: „A vásárlói érdeklődés megugrása azt mutatja, hogy az autósok kíváncsiak arra, hogy mit tudnak még beszerezni attól Jaguártól, amit mindig is ismertek… Ez egy fantasztikusan bátor és kreatív újragondolása az Egyesült Királyság egyik leglegendásabb márkájának.”
Megosztó vagy sem, azt kell mondani, hogy a Jaguar marketingesei elérték a céljukat, azaz sosem figyelt még annyi ember a márkára, mint az elmúlt időszakban. A Google Trends adatai szerint az érdeklődés világszerte majdnem megnégyszereződött, és november 22-én érte el csúcsát.Ezzel a kampány több érdeklődést generált a Jaguar iránt, mint bármi más az elmúlt öt évben.