A Land Rover Defender átfogó ráncfelvarráson esett át a 2026-os modellév előtt. A brit terepjáró legendás karakterét megőrizve, de új funkciókkal, modernebb dizájnnal és még nagyobb testreszabhatósággal készül a következő évre. Az átalakítás minden karosszéria- és hajtásváltozatra kiterjed, beleértve a brutális Octa csúcsváltozatot is.
A külső megjelenést több ponton is módosították: új formát kaptak az első fényszórók, és a ködfényszóró mostantól minden modellhez alapáron jár. A hátsó lámpák sötétített burával készülnek, a lökhárítókat átrajzolták, a hűtőrács és a kerékagyfedők fényes fekete bevonatot kaptak. A keréktárcsák kínálata egy új, 22 colos, hétküllős dizájnnal bővült.
Két új fényezés – egy zöld és egy szürke árnyalat – szintén megjelent a kínálatban. Az utastérben 13,1 colosra nőtt az érintőképernyő, aminek köszönetően a váltókar is új pozícióba került. A középkonzol praktikusabb lett: fedeles tároló, beépített kábelvezetők és levehető oldalzsebek gondoskodnak a rendezett helykihasználásról.
A legnagyobb újdonságok közé tartozik az adaptív terep-tempomat, amely nem a sebességet, hanem a haladás tempóját tartja állandó szinten. Ez különösen jól jöhet egyenetlen, változatos terepen, ahol a folyamatos gázkezelés kimerítő lenne. Emellett új biztonsági funkcióként megjelent a kamerás éberségfigyelő rendszer, amely a vezető tekintetét figyelve segít a koncentráció fenntartásában.
A 635 lóerős, 4.4 literes V8-as turbómotorral szerelt Octa kiadás szintén frissül. Új, különleges színopciókat kap, többek közt egy fehér matt fóliázást és egy csillogó szemcsékkel megbolondított, grafit hatású matt felületet. Megjelennek a chopped carbon (aprított szénszálas kompozit) dekorelemek is, kívül és belül egyaránt.
A Defender kiegészítői között továbbra is elérhetők maradnak az expedíciós csomagok, mint például a tetőcsomagtartó, keresztlécek vagy az első lökhárító védőbetét – mostantól akár fekete színben is. Ez minden karosszériaváltozatra vonatkozik, ahogy a matt fekete motorháztető-matrica is.
Két különleges újdonság jelent meg a felszereltségi listán, amelyek tovább fokozzák a Defender terepjáró képességeit: az integrált csörlő, amely akár 4,5 tonnát is képes húzni (az Octa kivitelhez rendelhető), valamint a beépített kompresszor, amely elsősorban a hosszabb tengelytávú Defender 130-hoz elérhető.
A frissítések nemcsak a megjelenést és a digitális kényelmet érintik, hanem a valódi terepjáró képességeket is tovább erősítik, miközben a Defender továbbra is egyedi stílusával és praktikus felépítésével marad hű örökségéhez.