A Hyundai alig három éve mutatta be a retro elemekkel ellátott elektromos autóját, most pedig máris kapott egy kis ráncfelvarrást az Ioniq 5. Óvatosan nyúltak a kocsihoz, nagyobb akkumulátor és egy sportosabb felszereltségi szint a legfontosabb változás.
A mai elektromos autó kínálat egyik legjellegzetesebb darabja egyértelműen az Ioniq 5, mely retro elemekkel megvadított, de mégis modern formájával, na meg a kiváló használhatóságával hívja fel magára a figyelmet.
Azt gondolhatnánk, hogy egy ilyen autóhoz sokáig nem is nyúlnak hozzá a gyáriak, hiszen közel sem mondható öregnek a koncepció. A Hyundai azonban nem hagyja parlagon heverni a dolgot és három évvel a premier után máris eszközölt egy kis ráncfelvarrást az autón.
A külső változtatások kimerülnek a lökhárítók minimális átszabásában, illetve az N line felszereltségi szint megjelenésével felkerült a palettára egy új 20 colos felni is. A lökhárító megváltoztatása és a megnövelt hátsó túlnyúlás miatt a ráncfelvarrás utáni Ioniq 5 pontosan 2 centivel hosszabb, mint a beavatkozás előtti változat.
A belső térben új fizikai gombokkal találkozhatunk, így egyre több funkció érhető el a képernyő nyomkodása nélkül, illetve a kormányt is megváltoztatták a dizájnerek. A felhasználói visszajelzésekre reagálva a vezeték nélküli töltést biztosító tálca is feljebb került, így könnyebben elérhető vezetés közben. Bekerült az alapfelszereltségbe a menetrögzítő kamera és a hátsó ülések ledöntésének távirányítással történő lehetősége.
Ezeknél fontosabb változás, hogy bekerült egy nagyobb akkumulátor is a képletbe. Ez egy 84 kWh teljesítményű csomag, amely a 77,4 kWh-s alternatívát váltja le. Hivatalos hatótávot még nem párosított ehhez a gyártó, de ott van viszonyítási alapnak, hogy az eddigi legnagyobb csomaggal WLTP szabvánnyal mérve 507 kilométeres hatótávról beszélhettünk.