A Q8 e-tron modellel ünnepli premierjét az Audi új, lényegesen leegyszerűsített logója. Nincs több háromdimenziós hatás, viszont a kéttónusú kétdimenziós embléma jobban látható akár messziről is a gyáriak szerint.
Az utóbbi években számtalan márka változtatta meg az emblémáját, ezzel is jelentve, hogy egy új korszak, a villanyosítás korszaka köszöntött be. Érdekes tény, hogy a legtöbben leegyszerűsítették a logót, újra óriási divatnak örvend a sima kétdimenziós megoldás az eddigi látványos, már-már szoborszerű háromdimenziós hatások helyett.
Ezt lépte most meg az Audi is, aki az új Q8 e-tron modelljén mutatta meg először az új koncepciót, mely lényegében egy kéttónusú műanyag lap a szokásos karikákkal. A gyáriak szerint a fekete háttérre helyezett fehér karikák nem csak a megújulást hirdetik, hanem messziről jobban felismerhetők, mint a hűtőrácsra helyezett króm költemény.
„Azt szeretnénk, hogy a jövőben teljesen egységes legyen az embléma, legyen szó egy magazinról, egy mobiltelefonról, egy hirdetőtábláról vagy éppen az autók belsejéről. Az új kétdimenziós megjelenés lényegesen modernebb és még grafikusabb, míg a geometriája megegyezik az eddig használtakkal”.
Az autók hátulján a fekete háttér viszont már csak „peremként” van jelen, viszont itt a feliratok kapnak új betűtípust, melyet a gyáriak csak Audi Type-nak neveztek el. „A megjelenés alapvetően visszafogottabb, de úgy, hogy az továbbra is minden mástól megkülönböztethető és minőségi”- mondta André Georgi, a négykarikás márka dizájnere.