Egyesek szerint a Subaru Impreza WRX a jó irány, mások viszont inkább a Mitsubishi Lancer EVO-ra esküsznek. A két tábor örök küzdelmének most egy amerikai srác intett be, aki megépítette a Subevo-t!
Legendás japán sportkocsi méretes hátsó szárnnyal és négy ajtóval? Erre igazság szerint kétféle válasz létezik, természetesen meggyőződés szerint. Van, aki Subaru párti, más pedig inkább a Mitsubishit zárta igazán a szívébe. Közös pont nincs, legalábbis eddig nem volt ezen két tábor között!
Most viszont változott a helyzet, egy amerikai srác ugyanis gondolt egyet és kezelésbe vette az Impreza WRX-ét. Jonah számtalan tuningszett közül választhatott volna, de ő inkább mert nagyot álmodni és megtervezte, hogyan válaszolhat igennel arra a kérdésre, hogy: WRX vagy EVO párti vagy inkább?
A lényeg, hogy az Impreza megkapta kompletten a Lancer EVO IX elejét, míg a hátsó traktus maradt egy az egyben eredeti állapotban. Az összkép valami zseniális, de az építés a tulajdonos elmondása szerint közel sem volt leányálom. Először is, a Lancer orra szélesebb, mint az Imprezáé, így pár ponton át kellett alakítani azt.
Amikor azt hitte, hogy kész van, akkor ráadásul kiderült, hogy az EVO fényszórók mérete miatt ki kellett iktatni az ABS-t és a légkondit is, mert egyszerűen a hozzájuk való komponensek nem fértek már el a motortérben.
A technika többi része maradt eredeti Subaru, ám a motorhoz új leömlőket gyártottak és HKS teljesítménynövelő szettet is beszereltek, ha már úgyis hozzá kellett nyúlni a motortérhez. Az eredmény bármennyire furcsa, egészen eredeti és egyben van. Szóval neked inkább az EVO vagy a WRX a gyengéd? Vagy mindkettő egyszerre?